Artist: Tadeusz Brzozowski
Title: RENEGAT CHARCZY TĘGO, 1981
Year: 1981
Tools: ink, feather
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: „ R | enegat charczy tęgo “, śr.d.: T.B. 81. Rysunek traktował Tadeusz Brzozowski jako dodatek do malarstwa. Rysował nieregularnie, ale był w jego życiu okres, kiedy rysunki wzięły górę nad obrazami – był to pierwszy rok stanu wojennego, kiedy powstało ich ponad sto. Przyczyna tej nagłej rysunkowej eksplozji była – jak twierdzi syn artysty Wawrzyniec Brzozowski – prozaiczna: po prostu nie można było nigdzie kupić lnianego płótna, nie mówiąc już o farbach pierwszorzędnej jakości (a innych nie uznawał). Były natomiast w pracowni potężne zapasy znakomitych papierów Schellera i Watmana i najwidoczniej jakieś tusze… Rysunek wzmiankowana w katalogu oeuvre artysty: – Tadeusz Brzozowski 1918-1987 , pod red. Anny Żakiewicz, Muzeum Narodowe, Warszawa 1997, s. 264, kat. II. 940 jako własność rodziny. Według tegoż katalogu rysunek był eksponowany na wystawach: – Rysunki Tadeusza Brzozowskiego (prace z lat 1937-1986) , Muzeum Okręgowe, Radom 27 XI – XII 1986 (kat.); – Tadeusz Brzozowski. Rysunki z lat 1980-1985 , Galeria Krzysztofory, Kraków 30 I – 25 II 1987 (kat.); wystawa przeniesiona: Uniwersytecka Galeria Sztuki Współczesnej, Cieszyn III 1987; – Tadeusz Brzozowski – Figurynki... więcej
Artist: Maria Jarema
Title: CZYTAJĄCY (KORNEL FILIPOWICZ?), 1942
Year: 1942
Tools: watercolor, gouache
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 27,5 x 21 cm (w świetle passe-partout) sygn. oł. na odwrocie p.d.: Maria Jarema 1942 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Verified Artist: Yes
Artist: Maria Jarema
Title: SCENA FIGURALNA, OK. 1942-43
Tools: watercolor, gouache
Surfaces: paper
Description: IInformacje o dziele: 19,7 x 15,6 cm (w świetle passe-partout) ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Verified Artist: Yes
Artist: Jerzy Nowosielski
Title: AKT, 1963
Year: 1963
Tools: oil
Surfaces: canvas
Description: IInformacje o dziele: Na odwr. na płycie napis: JERZY NOWOSIELSKI 1963
Artist: Kazimierz Mikulski
Title: PEJZAŻ PROWINCJONALNY, 1964
Year: 1964
Tools: oil
Surfaces: canvas
Description: IInformacje o dziele: na odwrocie na górnej żerdzi krosna nalepka z wystawy w Städtische Kunstgalerie w Bochum: Profile IV 1964/65 | Polnische Kunst heute [stempel] obok oł. nr: K 733/5 , na p. żerdzi napis dł.: Stan Laskowski Patrzącemu na obrazy Kazimierza Mikulskiego muszą się one kojarzyć z doznaniami, wyniesionymi w młodym wieku z lunaparku. Właśnie tamten świat – jarmarcznych bud, strzelnic, karuzel, cyrkówek podskakujących w takt katarynkowej muzyki – śmiesznych nagród zachęcających do udziału w loterii fantowej – ten świat jakby się przeniósł na płótna krakowskiego malarza, zamarł na nich w bezruchu, pozornie na chwilę tylko, aby na dany przez kogoś znak czym prędzej wrócić do życia. ... więcej
Artist: Kazimierz Mikulski
Title: ZATOPIONE MIASTO, 1987
Year: 1987
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. na płótnie: KMikulski | Kraków 1987 | „Bez tytułu“ [przekreślone] | Zatopione miasto p.d.: pieczątka wywozowa Obraz reprodukowany i wystawiany: – Galeria „Krakowska Kuźnica“, Kraków IV 1987, bez kat.; – Malarz poezji i kwiatów. Wernisaż Kazimierza Mikulskiego w Galerii „Krakowska Kuźnica “, „Dziennik Polski“, Kraków 29 IV 1987, il. czarno-biała. W ponurych latach Mikulski pracuje w dziecięcym teatrze lalek i w jakimś sensie w tym wymyślonym, czarodziejskim świecie pozostanie. Od początku jego wyobraźnia jest pod urokiem poetyki surrealizmu – ale współpraca z „Groteską“ pomoże mu wykształcić charakterystyczną formułę malarską: baśniowy, senny klimat inscenizowanych wnętrz i ogrodów w świecie, przepełnionym erotyzmem i atmosferą cudowności. Krystyna Czerni, Wielcy malarze... , nr 125, s. 24 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia... więcej
Artist: Władysław Hasior
Title: KOMPOZYCJA, 1980
Year: 1980
Tools: mixed
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: deska, folia metalizowana, szkło, gwoździe, skrzynka drewniana, metalowe figury, drut stalowy, tkanina sygn. na odwrocie na desce: HasiorW 1980 na odwrocie na desce mało czytelna nalepka: ...Hasior 1929 Nowy Sącz Prezentowany obraz sytuuje się w kręgu „obrazów pobożnych“. Tematy biblijne i motywy religijne, gdzie elementem wiodącym jest krzyż, podjął artysta już na początku lat 70. ubiegłego wieku. Stosował podobne elementy komponując je śmiało, zestawiając w często zaskakujący dla widza sposób. Tworzył tym samym jakby nową rzeczywistość, pobudzając wyobraźnię i śmiałe, wręcz zaskakujące skojarzenia, które prowokowały subiektywną interpretację dzieł. Porównaj: – Hasior , red. A. Żakiewicz, MNW, Warszawa 2005, Obraz pobożny , 1982, kat. poz. 85, s. 219. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Marian Bogusz
Title: KOMPOZYCJA 21, 1964
Year: 1964
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie: mbogusz | 64. | KOMPOZYCJA | 21 | 1.20 x 101 przed sygnaturą pionowa strzałka Na odwr. na płótnie nalepka DESY z danymi obrazu i wyst. w Musée Tel Aviv oraz cyfrą 2 [w kółku] powtórzoną na nalepce umieszczonej na dolnej listwie. Obraz wystawiany i opisany: – 37 artistes polonais contemporains , Musée de Tel-Aviv, Pavillon Helena Rubinstein, X – XI 1965, kat. Marian Bogusz, poz. 2, s. nlb.; – Marian Bogusz, Wystawa prac, ZPAP , CBWA „Zachęta“, Warszawa styczeń 1967, kat. il., s. nlb. U Bogusza wyodrębnienie tych „stylowych“ potocznych czy jakkolwiek inaczej nazwanych czynników budujących obraz nie tylko nie jest możliwe, ale przeciwnie – obraz ten jest przekształceniem i nową syntezą elementów plastycznych wyprowadzonych z własnego malarstwa… Wiesław Borowski (fragment z wstępu do katalogu wystawy Bogusza w Galerii Sztuki Nowoczesnej, Warszawa 1965) ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Rajmund Ziemski
Title: PEJZAŻ, 1957
Year: 1957
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: R. ZIEMSKI | 57 Prezentowany obraz jest jedną z najwcześniejszych kompozycji, w której artysta porzuca dotychczasowy świat realiów i wkracza na drogę abstrakcji. Stanie się ona językiem artystycznej wypowiedzi już do końca życia. Tak Rajmund Ziemski o tym przełomowym okresie mówił w jednym z wywiadów: W okresie Arsenału, a zresztą i później w latach 56 i 57, moje obrazy bliskie były malarstwu figuratywnemu; obracałem się w świecie realiów znanych, realia te wystarczały jeszcze treściom, które chciałem przekazać. Ale z czasem okazało się, że dla spraw, jakie mam do powiedzenia, dla treści, jakie chcę w swoich obrazach zamknąć, muszę znaleźć formy będące czymś w rodzaju syntezy, formy obiektywnie kreujące, a nie powtarzające otaczający świat; formy, których sugestywność odpowiadałaby zamierzanemu celowi. Inspiracji szukałem w pejzażu. Rajmund Ziemski Malarstwo , Akademia Sztuk Pięknych, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa 2010, s. 105 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Tadeusz Koper
Title: FIGURA, 1985
Year: 1985
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wys. 56 cm, z podstawą 69 cm sygn. z tyłu: T. KOPER 85 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Alfred Lenica
Title: KOMPOZYCJA
Tools: gouache
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 61 x 86 cm (w świetle passe-partout) sygn. p.d.: Lenica ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: BEZ TYTUŁU, 1978
Year: 1978
Tools: oil
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płycie.: BEKSIŃSKI | 1978 , na białym polu pieczątka zezwalająca na wywóz za granicę Pochodzenie: Obraz został zakupiony w 1990 r. w Paryżu do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. Następnie, po zamknięciu muzeum, w prywatnej kolekcji w Azji. Wszyscy znajdują na moich obrazach jakieś dziwne rzeczy, w najlepszym wypadku powiedzą: przerażający, a w najgorszym wypadku czaszki, piszczele, co do czaszki, zaczynam się domyślać skąd taka percepcja. Maluję bez włosów, bo na włosy nie bardzo potrafię znaleźć formę. A forma w moim rozumieniu to coś takiego co pozwala odróżnić jednego malarza od drugiego, że jak ktoś spojrzy na mój obrazek, powie o, Beksiński, niezależnie od tego, co tam będzie namalowane, i wydaje mi się, że aby stworzyć własną formę, trzeba zastosować deformację, tzn. formę, którą znamy z codziennego oglądu, trzeba poddać przeróbce, zgodnie z własnymi preferencjami. Nie można poddać deformacji czegoś, co z samej swojej natury jest nie uformowane i anarchiczne, a włosy i np. chmury takie właśnie są. Fragment listu Zdzisława Beksińskiego do Piotra Dmochowskiego z 5 września 2000 Obraz reprodukowany: – Beksiński. Photographies Dessins Sculptures Peintures ,... więcej
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: OK, 1989
Year: 1989
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płycie: OK | BEKSIŃSKI obok pieczątka zezwalająca na wywóz za granicę Pochodzenie: Obraz został zakupiony w 1990 r. w Paryżu do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. Następnie, po zamknięciu muzeum, w prywatnej kolekcji w Azji. Obraz reprodukowany i opisany: – Strona internetowa Dmochowski Gallery NET (Wirtualne Muzeum). A więc poszukiwanie formy zdolnej zaspokoić zarówno potrzeby estetyczne, jak i ekspresji była jednym z podstawowych zagadnień sztuki Beksińskiego. Drugim elementem była – jak to sam artysta określił – architektonika obrazu. Chodziło mu o taką kompozycję, która swoim charakterem, czasami monumentalnością, czasami nawet pewnym patosem, czasami dynamiką lub przeciwnie – wiecznotrwałym bezruchem, wyzwalała siłę poruszania naszej wyobraźni lub wywoływania w nas emocji. Beksiński nigdy tego nie definiuje, raczej porównuje z muzyką, utworami symfonicznymi. Treść obrazu, ten najprostszy sposób komunikowania się z widzem, jest dla niego bez znaczenia. „Że też nadal, mimo lekcji abstrakcjonizmu, ludzie muszą widzieć na obrazie coś innego niż sam obraz – zanotował w Dzienniku 10 października 1996 roku – Kobieta nalewająca mleko w obrazie Vermeera (chyba jednym z największych arcydzieł... więcej
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: V5, 2003
Year: 2003
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płycie: V5 [w ramce] | BEKSIŃSKI | 2003 | wzór [podwójnie przekreślony] Interesuje mnie raczej kameralna konstrukcja własnego świata oraz stopień doskonałości, jaki może być osiągnięty . Wypowiedź Artysty w: Zdzisław Beksiński, „Sztuka“ nr 6/1987, s. 5 Obraz reprodukowany: – Strona internetowa Dmochowski Gallery NET ( Wirtualne Muzeum ); – Magdalena Grzebałkowska, Beksińscy. Portret podwójn y, Kraków 2014, il. barwna, s. nlb.; – Beksiński 4 , wstęp Wiesław Banach i Bogusław Szymanik, wydawnictwo Bosz, Olszanica, 2017, il. barwna s. 121; – Jarosław Mikołaj Skoczeń, Detoks. Zdzisław Beksiński Norman Leto. Korespondencja/Rozmow a, Warszawa 2018, s. 431, 488, il czarno-biała. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Eugeniusz Markowski
Title: DWIE POSTACI, PO 1990
Tools: ink
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: tusz pędzel, papier gazetowy zadrukowany („Polityka“ nr 48 z 1 XII 1990) sygn. dłg. l.d. pionowo: Eug. Markowski. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jan Lebenstein
Title: LEDA Z ŁABĘDZIEM, 1968
Year: 1968
Tools: ink, watercolor, feather, pen
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 35 x 59 cm (w świetle passe-partout) sygn. dłg. p.d.: Lebenstein 68 W swej twórczości Jan Lebenstein często sięgał do mitologii, unikając jednak ujęć ilustratorskich. Wybierał raczej typy postaci – w jego „bestiarium“ często pojawiają się fauny, Minotaur i podobne figury. Rzadziej tworzył konkretne wyobrażenia scen mitologicznych. Leda z łabędziem, scena używana w sztuce od wieków do pseudonimowania aktu seksualnego, w ujęciu Lebensteina jest z jednej strony „klasyczna“, tj. odpowiada znanym ze sztuki światowej kompozycjom na ten temat, z drugiej zaś strony – zindywidualizowana, bowiem twarz Ledy jest wyraźnie odmienna od „typu“ jego kobiet, jest portretem. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Tadeusz Kantor
Title: UMARŁA KLASA, 1975
Year: 1975
Tools: ink, pastel
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. tuszem sepiowym śr.d.: ‘La classe morte’, p.d.: 75 t KantoR ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jerzy Nowosielski
Title: WNĘTRZE KOŚCIOŁA (WIDOK NA ORGANY), 1958
Year: 1958
Tools: ink, watercolor, feather
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. oł. l.g. pionowo wzdłuż l. krawędzi: J.N. 58. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jan Tarasin
Title: SYTUACJE I, 1993
Year: 1993
Tools: pastel
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: JTarasin 93 na odwr. oprawy p.d. napis ołówkiem: Jan Tarasin | 1993 | „Sytuacje I” , l.g. oł. tytuł nie odnoszący się do pracy Obraz wystawiany: - Jan Tarasin. Bilder, Zeichnungen, Grafi k, Galerie Ucher, Kolonia 30 IV – 20 VI 1993; - Targi Sztuki Krajów Europy Wschodniej w Hamburgu, 1993; - Formen der Askese , Galerie Ucher, Kolonia 1993; - Obrazy, rysunki, grafika, wystawa indywidualna , Galerie Ucher, Kolonia 1993; - Kunstübergrenzen (Sztuka ponad granicami część I i II ), Galerie Ucher, Kolonia 1994; - Sztuka jest matematyką , Galerie Ucher, Kolonia 1995 (załącznik); - Targi Sztuki „Art Cologne” 1995, 1996. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jan Tarasin
Title: MAGAZYN, 1990
Year: 1990
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Jan Tarasin 90 sygn. na odwr. na płótnie p.g.: JAN TARASIN | 1990 „MAGAZYN“ ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Stefan Gierowski
Title: BEZ TYTUŁU, 2002
Year: 2002
Tools: watercolor
Surfaces: cardboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. dłg. p.d.: sgierowski 02 Obraz reprodukowany w katalogu: – Gut und billig. Aktuelle polnische Malerei aus der Sammlung Cyganek / Dobre i tanie. Młode malarstwo polskie z kolekcji Cyganek , PackHof, Museum Junge Kunst, Frankfurt (Oder) 18 V - 13 VIII 2006, s. 75. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Marian Warzecha
Title: 1960/34, 1960
Year: 1960
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wymiary w świetle passe-partout sygn. na odwr. tuszem p.d.: MWarzecha | 1960/34 wyżej amerykańska nalepka aukcyjna Pochodzenie: - Galeria Bonino, New York, 1973 (wystawa Mariana Warzechy); - J. F. Kennedy University, Kalifornia; - Prywatna kolekcja, Kalifornia, USA. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Józef Hałas
Title: BEZ TYTUŁU, 1987
Year: 1987
Tools: individual
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. czerwoną farbą p.d.: J. Hałas. 87 Obraz reprodukowany w katalogu: – Gut und billig. Aktuelle polnische Malerei aus der Sammlung Cyganek / Dobre i tanie. Młode malarstwo polskie z kolekcji Cyganek , PackHof, Museum Junge Kunst, Frankfurt (Oder) 18 V - 13 VIII 2006, s. 81.
Artist: Leon Tarasewicz
Title: BEZ TYTUŁU, 1996
Year: 1996
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie l.g.: L. Tarasewicz 1996. powyżej: WKZ -5333/1B/96 | poz. 3 , dalej nieczytelnie Obraz reprodukowany: – Wielka Encyklopedia Malarstwa Polskiego , wstęp Jan K. Ostrowski, Wydawnictwo Kluszczyński, Kraków 2011, s. 651, il. barwna; – Art & Business , grudzień 2009, [w stałym dodatku Kolekcjoner ], s. 22. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Ryszard Winiarski
Title: CHANCE IN GAME FOR ONE, 1984
Year: 1984
Tools: acrylic, pencil
Surfaces: plywood
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. wzdłuż dolnej krawędzi : Chance in game for one winiarski 84. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Ryszard Winiarski
Title: CHANCE IN GAME FOR TWO, 1984
Year: 1984
Tools: acrylic, pencil
Surfaces: plywood
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. wzdłuż dolnej krawędzi: Chance in game for two winiarski 84. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Bronisław Krzystof
Title: WOJOWNIK, 2017
Year: 2017
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie (lewa noga) B K | 20 17 R 1/2 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Verified Artist: Yes
Artist: Andrzej Szewczyk
Title: ŚWIADEK, 1989
Year: 1989
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płycie oł.: a. Szewczyk l.d. napis: Galerie Ucher | Köln, l.g. nalepka [maszynopis]: „Świadek“ | dąb, ołów, grafit 1989 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Maria Anto
Title: ANIOŁY POLSKIE II, 1982
Year: 1982
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.g.: Maria Anto 82 sygn. na odwrocie na płótnie l.g.: Maria Anto 1982 poniżej numer: 802 [w kółku ] na górnej listwie krosna: „ANIOŁY POLSKIE II“ 80 x 130 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jean Lambert-Rucki
Title: MASKA NR 2 (PODWÓJNE MASKI), 1937
Year: 1937
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. z tyłu po prawej wzdłuż tylnej krawędzi: Lambert. Rucki , niżej nazwa odlewni i nakład: BLANCHET FOUNDEUR 2/8 , obok monogram wiązany: JDV odlew współczesny Na Międzynarodowej Wystawie „Sztuka i Technika“ w Paryżu w 1937, w pawilonie Union des Artistes Modernes, Lambert-Rucki pokazał, m.in. serię 23 polichromowanych masek ceramicznych. Wprawdzie wśród eksponowanych masek nie było Maski nr 2 , lecz niewątpliwie należy ona do tej serii i powstała współcześnie z nią. Oferowana rzeźba jest repliką w brązie oryginalnej Maski nr 2 wykonanej w gipsie polichromowanym, repr. w: A. Winiarski , Jean Lambert-Rucki 1888-1967 , Konstancin 2017, s. 123. Odlew w brązie powstał na zamówienie Galerie Jacques De Vos w Paryżu (o czym świadczy monogram wiązany JDV przy sygnaturze), która od lat 80. zajmuje się spuścizną po artyście i reprezentuje go na rynku dzieł sztuki.
Verified Artist: Yes
Artist: Jan Dobkowski
Title: AUSTRALIJSKI SEN XVIII, 2007-2008
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Jan Dobkowski 2007-2008 ROK na odwrocie na płótnie sygn.: „Australijski Sen XVIII“ 2007-2008 ROK | ACRYL | 80 cm x 60 cm Obraz wystawiany i opisany: – Obrazy. Jan Dobkowski , kat. Galeria ART + on, Warszawa 2009, s. 30, poz. 40. il. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Władysław Jackiewicz
Title: CIAŁO X, 1975
Year: 1975
Tools: oil, crayon
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. na górnej żerdzi krosna: W. JACKIEWICZ CIAŁO X/75 ...obrazy Jackiewicza mają prostą i jasną zasadę: postać ludzka, dokładnie zaś jej fragmenty zostają zmonumentalizowane. Akt ludzki rozrasta się na płaszczyźnie obrazu do pomnikowych rozmiarów. Żaden szczegół nie osłabia siły tej monumentalności: między płaszczyzną tła, a przedstawieniem ciała nie ma łagodnych przejść – jest kontrast. Akt wolny jest od przypadkowości. Kontury i linie wewnętrzne są swobodną, uogólniającą interpretacją ludzkich ciał, dzięki temu właśnie monumentalność zyskuje pełnię siły. Krzysztof Kostyrko, Władysława Jackiewicza powrót do tradycji , Sztuka 3/2/75, s. 32 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jerzy Duda-Gracz
Title: OBRAZ 1123 (ZIMA), 1987
Year: 1987
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: DUDA GRACZ . 1123/87 . na odwr. nalepka autorska, śr. nr: 3007 , p.g.: dwie pieczątki wywozowe, l.d.: nieczytelna pieczątka z numerem Pochodzenie: Obraz został zakupiony w Galerii Alicji i Bożeny Wahl w Warszawie ok. 1990 roku do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. Następnie w prywatnej kolekcji w Azji. Obraz reprodukowany: – Jerzy Duda-Gracz , folder w języku niemieckim i angielskim z tekstem Andrzeja Matyni, wydawnictwo „Sztuka Polska“, Warszawa, il. barwna.
Verified Artist: Yes
Artist: Jerzy Duda-Gracz
Title: OBRAZ 1120 (WIOSNA), 1987
Year: 1987
Tools: oil
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: DUDA GRACZ . 1120/87 . na odwrocie na płycie l.g. nalepka autorska z danymi obrazu, obok dwie pieczątki zezwalające na wywóz za granicę, l.d.: nieczytelna pieczątka z numerem Pochodzenie: Obraz został zakupiony w Galerii Alicji i Bożeny Wahl w Warszawie ok. 1990 roku do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. Następnie w prywatnej kolekcji w Azji. Obraz reprodukowany: – Jerzy Duda-Gracz , folder w języku niemieckim i angielskim z tekstem Andrzeja Matyni, wydawnictwo „Sztuka Polska“, Warszawa, il. barwna. * do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczony podatek graniczny VAT 8% (zgodnie z §12 pkt. 2 Regulaminu) ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Verified Artist: Yes
Artist: Jarosław Modzelewski
Title: PRZECHODZIEŃ, 2000
Year: 2000
Tools: tempera
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie: Jarosław Modzelewski | „Przechodzień“ | 136 x 160 | tempera ż. obok w owalu: 2000 | PIERWSZY Modzelewski nazywany jest „malarzem ikon codzienności“. W swoich obrazach podejmuje wątki polityczne, literackie, historyczne czy egzystencjalne. Poza człowiekiem, któremu poświęca najwięcej uwagi, interesuje go także martwa natura i pejzaż. Cechą charakterystyczną jego obrazów jest lapidarna forma i momentalna narracja, którą maluje ulotne chwile. Za każdym razem ujmuje temat w sposób umowny, uproszczony, nie przekraczając jednak granicy realizmu. Maryla Sitkowska, Culture.pl Obraz opisany i wystawiany: – P. Bernatowicz, Drobne kroki , „Gazeta Wyborcza“ – „Gazeta Wielkopolska“ 2000, nr 119 (23 V); – Galeria Zderzak: 100 % malarstwa , Galeria Miejska „Arsenał“ Poznań 2000; – Malarstwo ,... więcej
Artist: Wilhelm Sasnal
Title: BEZ TYTUŁU, 2003
Year: 2003
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na g. listwie: WILHELM SASNAL 2003 na lewej żerdzi krosna nalepka aukcyjna Sotheby’s z datą aukcji 2017/03/02 i nr. katalogowym 361 Mam nadzieję, że moje malarstwo też jest psychodeliczne, bardzo bym chciał, żeby tak było. Nie chodzi mi o termin historyczny związany z latami sześćdziesiątymi, tylko raczej o atmosferę, pewien rodzaj niejednoznaczności, tajemnicy, nierzeczywistego, nieistniejącego świata. Psychodelia to dziwaczność – niezgrabne słowo, ale właśnie dziwaczność jest dla mnie tak pociągająca. [...] Z takiego podejścia wzięły się moje obrazy z UFO, hubami, pasożytami, naroślami. Dla mnie coś jest psychodeliczne, jeżeli jest nieoczekiwane, niemożliwe do rozszyfrowania na pierwszy rzut oka. Wypowiedź artysty w: 15 stuleci. Rozmowa z Wilhelmem Sasnalem, Wydawnictwo Czarne, 2017, s. 141-142
Artist: Andrzej Żygadło
Title: RODZINA B NR 1, 2016
Year: 2016
Tools: oil, spray
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie: RODZINA B nr 1 | 2016 | Andrzej Żygadło ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Łukasz Banach (pseud. Norman Leto)
Title: SYZYF, 2003
Year: 2003
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płycie: # 39 | BANACH 2003 Obraz reprodukowany: – Jarosław Mikołaj Skoczeń, Detoks. Zdzisław Beksiński Norman Leto. Korespondencja/Rozmowa , Warszawa 2018, s. 541, il. czarno-biała. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: The Krasnals
Title: TADEUSZ KANTOR Z CYKLU GOODFELLAS, 2014
Year: 2014
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: THE KRASNALS I 2014 sygn. na odwrocie na płótnie: „Tadeusz Kantor | GoodFellas Series“ | The Krasnals ‘2015 | Whielki Krasnal ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Norman Leto
Title: MOSKWA B, 2018
Year: 2018
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie l.: „MOSKWA B“ | NORMAN 18 Obraz wystawiany: – Kinotop. Od filmu , Galeria Sztuki im. Jana Tarasina, Kalisz, VI-VIII 2018. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Michał Chudzicki
Title: BEZ TYTUŁU, 2013
Year: 2013
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie na płótnie l.d.: Michał Chudzicki | 2013 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Maksymilian Novák-Zempliński
Title: BEZ TYTUŁU, 2001
Year: 2001
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Zempliński 2001 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Igor Mitoraj
Title: PERSEUSZ, 1988
Year: 1988
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wys. 38 cm, z podstawą 48 cm sygn. p.d: MITORAJ na odwr. śr. d. wybity nakład: D 50/1000 HC ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Edward Dwurnik
Title: MAKI W ŁEBIE, 2017
Year: 2017
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: 2017 | E. DWURNIK sygn. na odwrocie na płótnie l.g.: 2017 | E. DWURNIK | „ MAKI W ŁEBIE“ | NR: XXIII [w ramce] – 1144 – | – 6803 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Igor Mitoraj
Title: HELIOS, 1988
Year: 1988
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wys. 29 cm, z podstawą 39 cm sygn. p.d.: MITORAJ na odwr. d. wybity nakład: B 777 /1000 HC ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Edward Dwurnik
Title: BŁĘKITNY, 2001
Year: 2001
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: 2001 | E. DWURNIK sygn. na odwr. na płótnie: 21.01.2001. | E. DWURNIK | NR: XX [w ramce] – 162 [w ramce] – 2668 [w ramce] | Błękitny Obraz należy do cyklu „Błękitne“, który powstał w latach 90. XX w. Inspirowały go fotografie wykonane przez artystę podczas wakacji nad Morzem Bałtyckim. Różni się on znacznie od dotychczasowych figuratywnych i architektonicznych kompozycji autora. W skład cyklu „Błękitne“ wchodzą mocno uproszczone, zsyntetyzowane widoki utrzymane najczęściej w błękitnej tonacji. Obraz wystawiany, opisany i reprodukowany: – Gut und billig. Aktuelle polnische Malerei aus der Sammlung Cyganek / Dobre i tanie. Młode malarstwo polskie z kolekcji Cyganek , PackHof, Museum Junge Kunst, Frankfurt (Oder) 18 V – 13 VIII 2006, s. 70, il. barwna s. 71. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Gustaw Zemła
Title: BOZZETTO POMNIKA POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH, OK. 1966
Description: IInformacje o dziele: wys. 33,5 cm, z podstawą: 35,5 cm na skrzydłach daty: 1919, 1920, 1921 Pomnik Powstańców Śląskich, odsłonięty w 1967 roku w centrum Katowic, był pierwszym i – jak przyznaje sam artysta – najlepszym z jego pomników. Powstał we współpracy z architektem Wojciechem Zabłockim, który zadbał o usytuowanie i otoczenie pomnika tak, by szybko stał się symbolem miasta, zaakceptowanym przez mieszkańców i cenionym przez znawców sztuki. Trzy stylizowane skrzydła symbolizują trzy Powstania Śląskie w 1919, 1920 i 1921 roku – te daty widnieją u podstawy każdego z nich. Opracowanie tych form – drobna faktura jakby cienkiej draperii przylegającej do korpusu – nawiązuje do figur antycznych postaci w ruchu. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Stanisław Baj
Title: RZEKA BUG. ZMIERZCH, 2017
Year: 2017
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: S. Baj sygn. na odwr. na płótnie p.g.: Stanisław Baj | Rzeka Bug | Zmierzch 2017 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Stanisław Baj
Title: SKARPA NA RZECE BUG. LATO, 1999
Year: 1999
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: S. Baj sygn. na odwr. na płótnie: Stanisław Baj | „Skarpa na rzece Bug“ | Lato 1999 r. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jan Szancenbach
Title: DWA BUKIETY, 1984
Year: 1984
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Szancenbach sygn. na odwrocie na płótnie: JAN SZANCENBACH | DWA BUKIETY | 1984 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jan Szancenbach
Title: PEJZAŻ Z LANCKORONY, 1984
Year: 1984
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Szancenbach sygn. na odwrocie na płótnie: JAN SZANCENBACH | PEJZAŻ | Z LANCKORONY | 1984 na górnej listwie nalepka autorska ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Ryszard Zając
Title: FRAGMENT MIASTECZKA - UMBRIA, 1968
Year: 1968
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: R | ZA | 68 na odwrocie na płótnie sygnatura: RYSZARD ZAJĄC | FRAGMENT MIASTECZKA - UMBRIA | (65 x 81) | 1968 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Henryk Waniek
Title: SIEDMIOPIĘTROWA GÓRA, 1989
Year: 1989
Tools: oil
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. : HENRYK WANIEK | SIEDMIOPIĘTROWA GÓRA [w ramce] | .1989. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: René Portocarrero
Title: PORTRET KOBIETY, 1983
Year: 1983
Tools: ink, watercolor, pen
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wymiary w świetle passe-partout sygn. tuszem p.d.: PORTOCARERRO | 83 wyżej dedykacja dłg. (częściowo oł.): Para Isabel | y Tony René Pochodzenie: Obraz był darem – o czym świadczy dedykacja – artysty dla pani Elżbiety Dzikowskiej i Tony Halika, pary znanych podróżników; pochodzi z kolekcji p. Dzikowskiej. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Stasys Eidrigevicius
Title: BEZ TYTUŁU, 1992
Year: 1992
Tools: pastel
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: wymiary w świetle passe-partout sygn. pastelem p.d.: 1992 stasys ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Verified Artist: Yes
Artist: Jacek Yerka
Title: KOSMICZNA ZAGRODA, 1992
Year: 1992
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: YERKA 92 sygn. na odwr. na dolnej listwie krosna: JACEK YERKA | „KOSMICZNA ZAGRODA“ | 1992 Pochodzenie: kolekcja prywatna we Francji. ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jacek Yerka
Title: POD PEJZAŻEM II, 1990
Year: 1990
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn.: JERKA90 na dolnej listwie krosna napis: JACEK YERKA | „POD PEJZAŻEM II“ | AKRYL 1990 na płótnie i krośnie numer: 6008 Pochodzenie: Obraz został zakupiony w Galerii Alicji i Bożeny Wahl w Warszawie ok. 1990 roku do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. Następnie w prywatnej kolekcji w Azji. * do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczony podatek graniczny VAT 8% (zgodnie z §12 pkt. 2 Regulaminu) ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)