Artist: Zdzisław Beksiński
Title: BEZ TYTUŁU, 1973/2003
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. oł. pod ryc. l: 7/150 , p: BEKSiński Giclée powstało na podstawie rysunku Zdzisława Beksińskiego z roku 1973. Rysunki wykonywane przez artystę w latach 70. na dużych formatach papieru, zbliżone były stylistycznie do powstających równolegle z nimi obrazów z okresu fantastycznego. Prace nad wydaniem limitowanej edycji giclée Beksińskiego, zapoczątkowane zostały w styczniu 2003 przez nieistniejącą już, kanadyjską firmę Belvedere Gallery. W ciągu pięciu miesięcy od rozpoczęcia prac, wykonano kilkadziesiąt druków pod ścisłym nadzorem Mistrza. Powstały one z powierzonych przez Beksińskiego skanów, na wybranym przez artystę papierze. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: BE, LATA 1985-1990
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie: BE | BEKSIŃSKI Pochodzenie: – Obraz został zakupiony w 1990 r. w Paryżu do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. – Po zamknięciu muzeum, prywatna kolekcja w Azji. Obraz wystawiany, reprodukowany i opisany: – Beksiński. Paryż-Osaka-Warszawa , Galeria Agra-Art, Warszawa 1 VII – 4 IX 2021, nr kat. 41, s. nlb. il. barwna; – Kolekcja japońska. Beksiński i inni , Agra-Art, Warszawa 2021, s. 115, il. barwna. Z tym zadawaniem cierpienia łączy się często używany w stosunku do mnie zarzut okrucieństwa. Zarzut całkowicie niesłuszny, bo w sposób niesłychanie silny rażą mnie tego typu dzieła, o ile mają charakter realistyczny, a jeszcze bardziej – o ile mają odnośniki historyczne. Potrafię wyjść z kina, jeśli mam do czynienia z drastycznym filmem okupacyjnym. Autorzy zarzutów nie widzą różnicy między wyrażaniem w obrazie stanu psychicznego czy duchowego zagrożenia autora a ściśle realistycznym opisem makabry, czego nigdy nie robiłem i nie robię. [...] sprawa owej rzekomo obłażącej skóry, która w opinii mych rozmówców i krytyków miała obłazić „po napalmie”. Była to po prostu potrzeba namalowania czegoś w każdym fragmencie obrazu, potrzeba wspólna chyba bardzo wielkiej ilości twórców... więcej
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: RA, LATA 1985-90
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie: RA | BEKSIŃSKI Pochodzenie: – Obraz został zakupiony w 1990 r. w Paryżu do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. – Po zamknięciu muzeum, prywatna kolekcja w Azji. Obraz wystawiany, reprodukowany i opisany: – Beksiński. Paryż-Osaka-Warszawa , Galeria Agra-Art, Warszawa 1 VII – 4 IX 2021, nr kat. 40, s. nlb. il. barwna; – Kolekcja japońska. Beksiński i inni , Agra-Art, Warszawa 2021, s. 114, il. barwna. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite). * Do Ceny Zakupu zostanie doliczony dodatkowo podatek graniczny VAT 8% (zgodnie z §12 pkt. 2 Regulaminu).
Artist: Zdzisław Beksiński
Title: ZS, LATA 1985-1990
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwrocie: ZS | BEKSIŃSKI Pochodzenie: – Obraz został zakupiony w 1990 r. w Paryżu do Muzeum Sztuki Europejskiej w Osace w Japonii. – Po zamknięciu muzeum, prywatna kolekcja w Azji. Obraz wystawiany, reprodukowany i opisany: – Beksiński. Paryż-Osaka-Warszawa , Galeria Agra-Art, Warszawa 1 VII – 4 IX 2021, nr kat. 35, s. nlb. il. barwna; – Kolekcja japońska. Beksiński i inni , Agra-Art, Warszawa 2021, s. 104, il. barwna. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite). * Do Ceny Zakupu zostanie doliczony dodatkowo podatek graniczny VAT 8% (zgodnie z §12 pkt. 2 Regulaminu).
Artist: Rafał Olbiński
Title: FLATTERING ARTIFICIALITY, 2017
Year: 2017
Tools: pencil
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: Olbinski. poniżej sucha pieczęć OLBINSKI STUDIO (z łabędziem) ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Rafał Olbiński
Title: THE VICE OF REGRET, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic, oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Olbinski sygn. czarną kredką na odwr. na płótnie: The vice of regret | Martinique Febr. 2021 | Olbinski ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Agnieszka Zabrodzka
Title: RUSAŁKA, 2021/2022
Tools: tempera, oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. na płótnie: AGNIESZKA ZABRODZKA | „RUSAŁKA“ | OLEJ I TEMPERA | 160 x 120 CM | 2022 R.
Artist: Rafał Olbiński
Title: SAGITARIUS AND VIRGO, 2019
Year: 2019
Tools: acrylic, oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: Olbinski Kompozycja namalowana została w 2018 roku w większym formacie. Porównaj: Olbiński. Akty/Nudes , Boszart, Olszanica 2020, s. 68-69, il. barwna. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Rafał Olbiński
Title: TRZECI WYMIAR CZASU – NOWY JORK, 2018
Year: 2018
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Olbinski Rafał Olbiński, jeden z artystów najbardziej rozpoznawalnych w Polsce i na świecie, buduje swoje obrazy z dobrze znanych odbiorcom motywów (tak jak w tym przypadku: kobieta, księżyc, miasto). Zestawia je jednak w sposób niecodzienny, nadając im nowe znaczenie. Tworzy sceny surrealistyczne, nawiązujące do najlepszych twórców tego kierunku, jak choćby René Magritte. Posługiwanie się klasyczną formą i dobrze znanymi motywami powoduje, że czujemy się z malarstwem Olbińskiego bezpiecznie i jak powiedział André Parinaud (prezes Międzynarodowego Salonu Plakatu w Waszyngtonie): Każdy z obrazów Olbińskiego otwiera świat rozkoszy nowych odkryć. Sprawia, że płyniemy przez chmury, kwiaty, piękne kształty i wierzymy, że sami jesteśmy postaciami z baśni. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Jacek Yerka
Title: TRYPTYK NA DOBRY NASTRÓJ, 2015
Year: 2015
Tools: pencil, crayon
Surfaces: cardboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: cz. l.: 8,5 x 7,6 cm (w świetle oprawy) cz śr.: 8,5 x 10,2 cm (w świetle oprawy) cz. p.: 8,5 x 7 cm (w świetle oprawy) sygn. p.d.: YERKA 15 , pod kadrem kompozycji śr.: » TRYPTYK NA DOBRY NASTRÓJ « ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Jacek Yerka
Title: WAGARY PRZY ŹRÓDLE, 1992
Year: 1992
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: YERKA 92 Obraz opisany i reprodukowany: – Jacek Yerka. Obrazy z lat 1972-2001 , Agra-Art, Warszawa 2021, s. 132, il. barwna. Jedno z wielu ukrytych miejsc nad Wisłą. Wisłą, w której można się kąpać i łowić szczupaki; czystą i dziką rzeką pełną piaskowych łach i wiklinowych zarośli. Witajcie w latach pięćdziesiątych XX wieku!! Gwarantowana powódź 2x w roku i dziadek Jachu łowiący ryby na najniższym, wyciętym własnoręcznie glinianym schodku. Autor obrazu uczył się pływać w powyższym przywiślańskim jeziorku, a dziadek narzekał, że płoszę mu ryby. Wszyscy czekaliśmy na powódź i przestawialiśmy coraz wyżej patyki, a potem starymi, przeciekającymi kajakami pływaliśmy nad zalanymi, ukwieconymi łąkami. ... więcej
Artist: Jacek Yerka
Title: PUSTYNNY TRAMWAJ, 1997
Year: 1997
Tools: pastel
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 47,2 x 59 cm - wym. w świetle passe-partout sygn. p.d.: Yerka 97 – No dobrze, a sztuka na papierze? Pastele? Też Pan robi czasami, prawda? Właściwie co Pan najbardziej lubi? Rysunek, pastel czy akryl? – Pastel jest bardzo przydatną i wdzięczną techniką, gdyż robi się go stosunkowo szybko. Jest dobrą podstawą do obrazu, takim poligonem doświadczalnym. Najbardziej lubię robić rysunki; mogę sobie na więcej pozwolić, staram się nie ograniczać fantazji, autocenzura idzie w kąt. Uwielbiam rysować. Rysunek kredkami też jest moją ulubioną techniką, ale wymaga maksymalnej dyscypliny i skupienia – nie ma tu miejsca na błędy; ciężko cokolwiek poprawić. Jacek Yerka [w:] Jacek Yerka. Obrazy z lat 1972-2001 , Warszawa 2021, s. 132 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite). * Do Ceny Zakupu zostanie doliczony dodatkowo podatek graniczny VAT 8% (zgodnie z §12 pkt. 2 Regulaminu).
Artist: Jacek Yerka
Title: PASIASTA KATEDRA, 2020
Year: 2020
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: YERKA 20 sygn. na odwr. na d.listwie krosna: JACEK YERKA I >>PASIASTA KATEDRA<< | AKRYL 2020 Gdy zobaczyłem peruwiańską Vinicuncę (Tęczową Górę), byłem pewien, że gdzieś, kiedyś, zastosuję ją w obrazie. Minęło kilka lat i dostałem gorącą prośbę o katedrę, jakąkolwiek moją katedrę, najlepiej taką, jak już namalowałem, ale inną, lepszą, ładniejszą... Od razu pomyślałem o Vinicuncy, chociaż tym razem natura wydała mi się zbyt kolorowa i podejrzanie jaskrawa... Jak przystało na katedrę z górskim rodowodem, jest i górski potok, a portal katedry uzyskał status wywierzyska. ... więcej
Artist: Tytus Brzozowski
Title: TRAMWAJEM W NOC, 2021
Year: 2021
Tools: watercolor
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: TYTUS BRZOZOWSKI GRUDZIEŃ 2021 Z czerwonego tramwaju wysiadamy przy przejściu bramnym zaczerpniętym z socrealistycznej zabudowy Placu Konstytucji. Ponad nim znajduje się szereg warszawskich budynków skąpanych w światłach zimowego wieczoru. Znajdziemy tu staromiejski Barbakan, charakterystyczne kamienice z placu Unii Lubelskiej czy Alej Jerozolimskich, strzeliste wieże kościołów, a także rozświetlone wieżowce. Kolory nieba tworzą zimową atmosferę momentu tuż po zachodzie słońca. ... więcej
Artist: Tomasz Sętowski
Title: CZARNOKSIĘŻNIK ZMOTORYZOWANY, 2010
Year: 2010
Tools: ink, watercolor, pencil
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 27,5 x 39,9 cm - wym. w świetle passe-partout sygn. l.d.: T.Sętowski | „Czarnoksiężnik zmotoryzowany“ | 365/21 I 20010 oraz na passe-partout p.d.: T. Sętowski ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Tomasz Sętowski
Title: PRZEPOWIEDNIA, 2018
Year: 2018
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. śr.d.: T. Sętowski sygn. na odwr. na płótnie: „Przepowiednia“ | olej, płótno 130 x 100 cm | 2017/2018 , p.g.: Tomek Sętowski , p.d.: MUZEUM WYOBRAŹNI | Oławska 2 | Częstochowa 42-200 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Anna Tomicka
Title: NOCTURNE NO. 19, 2019
Year: 2019
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr.: AniaTomicka 2019 | AT oraz na krośnie: AniaTomicka 2019 AT
Artist: Tomasz Sętowski
Title: METAMORFOZA. AŻ STANIESZ SIĘ GWIAZDĄ, 2016
Year: 2016
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: T. Sętowski sygn. flamastrem na odwr. na płótnie: l.: „METAMORFOZA“ | Tomek Sętowski | „Aż staniesz się gwiazdą“ , p.: olej, płótno, 70 cm x 100 cm | 2016 Obraz wystawiany, opisany i reprodukowany: - Metamorfoza. Magia w obrazie , katalog wystawy grupowej polskiego realizmu magicznego poświęconej pamięci Zdzisława Beksińskiego, tekst: Piotr Dmochowski, Marcin Kołpanowicz, Galeria Miejska we Wrocławiu, Galeria Sztuki Współczesnej w Kołobrzegu im. Adeli i Jerzego Ściesińskich, Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, 2017, s. 43 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Eugeniusz Ochonko
Title: LA VICTORIA II, 2019
Year: 2019
Tools: acrylic, oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Ochonko | 2019
Artist: Agnieszka Cieślińska-Kawecka
Title: BESTIARY 1, 2019/2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. na płótnie: Agnieszka Cieślińska Bestiary 1 2019/21 Konsekwentnie od lat zajmuję się nurtem figuratywnym. W moich pracach można odnaleźć literackie źródła oraz reminiscencje odległych renesansowych obrazów. Wszystkie grafiki to postacie z jednego spektaklu wyobraźni. Można je rozpoznać oglądając scenę, na której pojawiają się i znikają osoby bohaterów dramatów Szekspira, Schulza czy filmów Herzoga. Odwołując się do kulturowych źródeł naszej cywilizacji, próbuję określić tożsamość współczesnego człowieka, jako potrzebę ciągłości między przeszłością a teraźniejszością. Niepowtarzalna materia graficzna moich prac, to efekt łączenia różnych technik tradycyjnego warsztatu graficznego, poszerzonego o serigrafię czy autorskie rozwiązania techniczne. ... więcej
Artist: Dominik Woźniak
Title: REMINISCENCJA II, 2012
Year: 2012
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d: D. Woźniak | kol. Szczercowska 2012 | styczeń sygn. na odwr. na płótnie l.g.: „Reminiscencja II“ – 2012 | D. Woźniak ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Leszek Sokół
Title: ZAWSZE JA I TY, 2017
Year: 2017
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.g.: SOKÓŁ | 2017 r. na odwr. na płótnie: „ZAWSZE JA I TY“ | LESZEK SOKÓŁ/2017 | WYM: 73 x 54 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Verified Artist: Yes
Artist: Anastasiya Markovych (Markowicz)
Title: ZAGLĄDAJĄC W PRZYSZŁOŚĆ, 2021 ORAZ TOKEN NFT
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: A. | M | a | R | K | O | V | Y | C | H. sygn. na odwr. na płótnie: Anastasiya Markovych [tytuł; cyrylicą] | ‘Certyfikatem dla | obrazu 30 x 40 | „Zaglądając w przyszłość“ | jest mój podpis na jego odwrocie | AM [inicjał wiązany] | ANASTASIYA | MARKOVYCH TOKEN NFT (Non Fungible Token ERC – 721) ZAGLĄDAJĄC W PRZYSZŁOŚĆ wraz z plikiem graficznym w formacie jpg (4676 x 3467 px / 300 dpi) Wybity (minted) z konta artystki 29 listopada 2021. Blockchain: Ethereum Adres Portfela: 0xe6a1506203ff843bc83c3dffd8eb26ca7c9de41e Adres Smart Contract: 0x3b3ee1931dc30c1957379fac9aba94d1c48a5405 Widoczna sygnatura na obiekcie cyfrowym: A. Markovych Plik przechowywany na zdecentralizowanym serwerze IPFS. Dzieło w galerii A. Markovych w Metaverse: https://oncyber.io/anastasiyamarkovych Obiekt znajduje się na platformie: Gazing into the future | Foundation Koszt przeniesienia tokenu do portfela nabywcy ponosi artystka. Więcej informacji o NFT znajdą Państwo na stronie: agraart.pl/nft Zachęcamy... więcej
Artist: Bogdan Pilatowicz
Title: MŁODY ODYSEUSZ, 2021
Year: 2021
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: PILA | TOWICZ [w kwadracie] sygn. na odwr. na płótnie czarnym flamastrem: „Młody Odyseusz“ | „Junge Odysseus“ / “Young Odysseus“ | Bogdan Pilatowicz | 2021/Oil on canvas | BH 80 x 100 cm
Artist: Zdzisław Otello Horodecki
Title: UWAŻAJ JAK MNIE GRASZ!, 1985
Year: 1985
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: UWAŻAJ JAK MNIE GRASZ! | [tytuł przetłumaczony na języki: rosyjski, niemiecki, japoński i angielski] | ZDZISŁAW OTELLO-HORODECKI. VIII 85 na odwr. na płótnie flamastrem l.g.: No 15 [w kółku] Obraz wystawiany: – Kolekcje chopinowskie (wystawa zorganizowana przy okazji XI Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina), Filharmonia Narodowa w Warszawie, Warszawa 1985. ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Henryk Płóciennik
Title: KOMPOZYCJA, 1991
Year: 1991
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: H. PŁÓCIENNIK 91 , obok odcisk kciuka artysty ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Henryk Płóciennik
Title: NIEBIESKI OGRÓD, 1987
Year: 1987
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. l.g.: H. Płóciennik | OLEJ 1987. | PŁÓTNO na poprzecznej listwie krosna (flamastrem): H. PŁÓCIENNIK „NIEBIESKI OGRÓD“ – OLEJ ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Andrzej Sajewski
Title: SEN O LATANIU, 2017
Year: 2017
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: SA [inicjał wiązany] sygn. na odwr. na płycie czarnym flamastrem: Sen o lataniu | Andrzej | Andrea | Sajewski | 2017 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Sebastian Moń
Title: SIEWCA ŻYCIA, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: SM sygn. na odwr. na płycie czarnym flamastrem l.g.: SEBASTIAN MOŃ | 2021 r. oraz p.g.: 62
Artist: Marek Chrzanowski
Title: PRZYCHODZIMY, ODCHODZIMY, 2021
Year: 2021
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: M. CHRZANOWSKI sygn. na odwr. l.d.: MAREK CHRZANOWSKI 2021 | „DWIE PRZESTRZENIE“
Artist: Marta Czok
Title: GLOBALNY KRYZYS. KONFERENCJA NA SZCZYCIE, 2014
Year: 2014
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. kredką na odwr. na płótnie: GLOBAL CRISIS | Summit CONFERENCE | 2014 Czok wzdłuż prawej krawędzi g.: “LEAPING GIRLS“ | Czok [tytuł i podpis częściowo zamalowane] Obraz wystawiany, opisany i reprodukowany: – Marta Czok. Malarstwo , katalog wystawy, Włoski Instytut Kultury w Warszawie, Fundacja Sztuki Emigracyjnej 1939-1989, IV 2017, Warszawa, s. nlb, il. barwna; – Czok Marta. To nazywasz sztuką / You call that art? katalog wystawy, Muzeum Karykatury, Warszawa 2 IV – 20 V 2020, s. 16, il. barwna.
Artist: Dariusz Ślusarski ( Ur. 1979)
Title: WIECZNIE MŁODZI, 2021
Year: 2021
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Ślusarski D sygn. na odwr. na płótnie: „Wiecznie młodzi“ | OLEJ 50 x 80 CM | Dariusz Ślusarski | 2021 r.
Verified Artist: Yes
Artist: Edward Szutter
Title: OBRAZ CLIX, Z CYKLU POD POZOREM CODZIENNOŚCI
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: Szutter 2018. sygn. na odwr. na płótnie: EDWARD SZUTTER | OBRAZ CLIX Z CYKLU POD POZOREM | CODZIENNOŚCI | 65 x 50 cm. OLEJ. 2018 r. , niżej adres strony internetowej ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Andrzej Malinowski
Title: AVE EWA, 2021
Year: 2021
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. wzdłuż p. krawędzi: ANDRZEJ MALINOWSKI 2021 sygn. na odwr. na płótnie l.d.: „AVÉ EWA“ | ANDRZEJ MALINOWSKI | 2021 | PARIS-PARMAIN ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Jarosław Kukowski
Title: SYRENA, Z SERII SNY, 2004
Year: 2004
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: KUKOWSKI ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Daniel Pawłowski
Title: POLYMNIA, 2020
Year: 2020
Tools: oil, ink
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. tuszem l.d.: PAwłowski | 2020 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Ulyana Turchenko
Title: PERSEFONA, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: [monogram] | ULYANA | TURCHENKO | 2021 sygn. na odwr. na płótnie: ULYANA TURCHENKO | „PERSEFONA“ | 100 x 80 2021
Artist: Bartosz Stępiński
Title: ODIUM, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. na płótnie: BStępiński | „ODIUM“ | 2021 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Maksymilian Novák-Zempliński
Title: CAERULEO, 2022
Year: 2022
Tools: oil
Surfaces: board
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Maksymilian Novák-Zempliński 22 na odwrocie sygn.: „Caeruleo“ | Maksymilian | Novak-Zempliński | 2022
Artist: Andrzej Sajewski
Title: BEZ TYTUŁU, 1980
Year: 1980
Tools: oil
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: A. Sajewski ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Zbigniew Oporski
Title: BEZ TYTUŁU, 2018
Year: 2018
Tools: oil
Surfaces: sheet metal
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. na odwr. p.g.: [odcisk palca] | 7.05.18M ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Konstantyn Płotnikow
Title: THE ROAD 2, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: K. Płotnikow sygn. na odwr. na płótnie: Konstantyn Płotnikow | THE ROAD 2 | 03.2021 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Konstantyn Płotnikow
Title: MOON GAZING, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. l.d.: KPłotnikow sygn. na odwr. na płótnie: Konstantyn Płotnikow | MOON GAZING | 04.2021 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Mariusz Lewandowski
Title: CREATION, 2015
Year: 2015
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Lew | 2015 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Mariusz Lewandowski
Title: PRZYWITANIE, 2009
Year: 2009
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Lew | 2009 ♣ do wylicytowanej ceny oprócz innych kosztów zostanie doliczona opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite)
Artist: Jacek Szleszyński
Title: NA KRAWĘDZI ŚWIATA, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: board, beaverboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: JSzleszyński | 2021 sygn. na odwr. na płótnie: NA KRAWĘDZI | ŚWIATA | JSzleszyński | 2021
Artist: Marek Rużyk
Title: NAVIGARE NECESSE EST, 2019
Year: 2019
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Rużyk 2019 sygn. na odwr. na płótnie czarnym flamastrem: MAREK RUŻYK | „NAVIGARE NECESSE EST“ | 2019 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Jan Stokfisz-Delarue
Title: ATELIER, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: STOKFISZ-DELARUE ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Tytus Brzozowski
Title: KAMIENICE W CHMURACH, 2019
Year: 2019
Tools: watercolor
Surfaces: paper
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 35 x 35 cm (w świetle passe-partout) sygn. l.d.: TYTUS BRZOZOWSKI WRZESIEŃ 2019 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Tomasz Sętowski
Title: PODWODNY ŚWIAT, 2000
Year: 2000
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: T. Sętowski na odwr. na płótnie pieczątka wywozowa Obraz wystawiany: – Tomek Sętowski. Obrazy , Jumeirah Beach Hotel, Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 1 – 30 VII 2006. Wystawa Tomasza Sętowskiego odnotowana została w miejscowej prasie. Bajkowa stylistyka jego obrazów spotkała się z gorącym przyjęciem w Dubaju, do którego artysta wracał z wystawami jeszcze czterokrotnie. W dziełach Sętowskiego, poza oczywistą baśniową aurą, można dostrzec renesansowe konstrukcje w budowaniu formy poszczególnych elementów, symultaniczne układy scen, zawsze poza spójnym wewnętrznie czasem, horyzont przesunięty ku górze, pozwalający na ujęcia kompozycyjne z perspektywy górnej ukośnej, lub oddalony nierzeczywisty horyzont, a także nawiązania do baroku – poprzez zawirowane układy, światło i kulminanty, atektoniczność motywów architektury, odwrócenie perspektywy, uwzględnienie żywiołów (wody, ziemi, powietrza), powtarzanie w kolejnych pracach tych samych charakterystycznych motywów: aniołów, bram, fantastycznych budowli, antropomorfizowanych ryb, psów, ptaków, kusicieli-błaznów, kobiet. (...) Tomek Sętowski drobiazgową skrupulatność opisowej formy podporządkował wyobraźni, która burzy wszelkie hierarchie i konwencje, a jego obrazy... więcej
Artist: Jacek Pałucha
Title: GNOSSIENNE I CZERWONY ZACHÓD SŁOŃCA, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: J. Pałucha 21 sygn. flamastrem na odwr. na płótnie g.: „Gnossienne i czerwony | zachód słońca“ | 2021 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Grzegorz Moryciński
Title: AMERICAN BAR, 1999
Year: 1999
Tools: pastel
Surfaces: cardboard
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: G. MORYCIŃSKI na odwr. oprawy nalepka z napisem: „American Bar“ | 1999 ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Sebastian Smarowski
Title: NADZIEJA
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: Smarowski sygn. na odwr. na płótnie: „NADZIEJA“ | Smarowski
Artist: Tomasz Pietrzyk
Title: TYKACZ, 2021
Year: 2021
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: TPietrzyk 2021
Artist: Żaneta Chłostowska
Title: THE SEVENTH VAULT, 2021
Year: 2021
Tools: acrylic
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: ŻCHS 2021 sygn. na odwr.: ŻANETA CHŁOSTOWSKA – | – SZWACZKA | “THE SEVENTH VAULT“ | 2021 R., 120 x 80 CM, AKRYL, PŁÓTNO
Artist: Krzysztof Powałka
Title: BLUE TATTOO, 2017
Year: 2017
Tools: oil
Surfaces: canvas
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. p.d.: K. POWAŁKA 17 sygn. na odwr. na płótnie l.g.: A [w kółku] oraz p.d.: „BLUE TATTOO“ | KRZYSZTOF | POWAŁKA | 2017
Artist: Tomasz Sętowski
Title: ZWIERCIADŁO
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. u dołu: Sętowski Rzeźba reprodukowana w: – Sętowski. Muzeum wyobraźni / Museum of Imagination , Warszawa 2003, s. 198-199, il. barwna ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Tomasz Sętowski
Title: POCAŁUNEK
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: sygn. po prawej na ramieniu: Sętowski ♣ Do Ceny Zakupu doliczana będzie dodatkowo opłata wynikająca z prawa twórcy i jego spadkobierców do otrzymania wynagrodzenia zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 - o prawie autorskim i prawach pokrewnych (droit de suite).
Artist: Marek Zyga
Title: LET’S WASTE SOME TIME
Signed: Yes
Description: IInformacje o dziele: 73 x 45 x 29 cm sygn. na p. stopie postaci: ZYGA Marek Zyga zajmuje się rzeźbą ceramiczną od 2003 roku. Na początku swojej przygody ze sztuką tworzył maski oraz głowy, które urozmaicał odpadkami metali, kamieniami. Zadebiutował w roku 2007 wystawą w Muzeum Ceramiki w Bolesławcu, gdzie mieszka i tworzy. Współpracuje z galeriami w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii oraz Danii. Tematem jego zainteresowań rzeźbiarskich jest człowiek, a zwłaszcza jego ciało oraz gesty. Rzeźbiarza ciekawią osoby, ich zachowania, reakcje. Moje rzeźby to jakby przetworzone obrazy z rzeczywistości. Kiedy urodzi się pomysł i nabierze realnych kształtów, rzeźbię w glinie – a następnie tworzę formę gipsową. [...] Moje rzeźby nawiązują do klasycznych form rzeźbiarskich. Można dostrzec popiersia, torsy, głowy, niosące treści symboliczne, erotyczne, demaskatorskie – czasem z pewną domieszką surrealizmu. [M. Zyga] Ulubionym medium rzeźbiarza jest niesamowicie plastyczna glina. Marek Zyga często rzeźbi w masie szamotowej, czyli materiale powstałym ze zmielonej gliny szamotowej lub łupków różnego rodzaju. Fascynuje go struktura tego materiału – jej chropowatość, faktura. Pracuje również w brązie, który pozwala mu na tworzenie coraz większych struktur. W przedstawiane postacie często wplata litery i cyfry, które uważa za „małe” dzieła... więcej