Art Auction Admin

Sales at Aukcja Dzieł Sztuki 21 marca 2017 (21-03-2017)

Catalog Number: 1

Piece data:

PORTRET KOBIETY, ok. XIX w.

Artist: Artysta Nieokreślony

Title: PORTRET KOBIETY, ok. XIX w.

Dimensions: 5,0 x 53,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Verified Artist: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 7000,00

Max Estimate: 10000,00

Starting Price: 3000,00

Price: 6500,00

View sale details

Catalog Number: 2

Piece data:

TARG NA STARYM KLEPARZU

Artist: Ludwik Gędłek

Title: TARG NA STARYM KLEPARZU

Dimensions: 44,0 x 70,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Description: Na prezentowanym obrazie, Ludwik Gędłek przedstawił za pomocą realizmu i kostiumu historycznego klimat Starego Kleparzu – najstarszego, działającego nieprzerwanie targowiska w Polsce (przypuszczalnie od poł. XIV w.) wpisanego w tradycję zarówno dawnego jak i współczesnego Krakowa. Scena na tzw. targu końskim przedstawia próbne ujeżdżanie konia przez mężczyznę w tradycyjnym stroju ludowym, wokół toczy się życie targowe. Zazwyczaj jednak artysta posługiwał się niewielkimi rozmiarami, czasem nawet na granicy z miniaturą, podczas gdy prezentowana praca stanowi rzadki na rynku antykwarycznym przykład jego obrazów większych rozmiarów, będąc tym bardziej ciekawą propozycją dla kolekcjonerów XIX-wiecznego malarstwa.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 90000,00

Max Estimate: 120000,00

Starting Price: 80000,00

Price: 85000,00

View sale details

Catalog Number: 3

Piece data:

Na drodze

Artist: Antoni Kozakiewicz

Title: Na drodze

Dimensions: 5,0 x 31,0 x

Tools: watercolor

Surfaces: paper

Signed: Yes

Description: Pprezentowana akwarela jest ulotnym zapisem codziennego życia toczącego się na wiejskiej piaszczystej uliczce, wokół której stoją liche płoty i drewniane domy gęsto otoczone zielenią. W letni dzień, kobiety uchwycone są w zupełnie nie pierwszoplanowej roli: coś niosą, dokądś idą, anonimowo pełnią rolę akcentu kolorystycznego kompozycji, w której wzrok najpierw skupia się na kobiecie niosącej coś w niebieskim fartuchu ale zaraz potem biegnie w głąb widoku, ku drugiej, która niosąc na plecach tobołek mija niepozorną przydrożną kapliczkę. Kunszt opracowania akwareli jest dowodem wysokiej klasy umiejętności malarskich Kozakiewicza, wykształconego według zasad i tradycji szkoły monachijskiej.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 15000,00

Max Estimate: 18000,00

Starting Price: 12000,00

Price: 13000,00

View sale details

Catalog Number: 5

Piece data:

O zachodzie, 1878

Artist: Zygmunt Sidorowicz

Title: O zachodzie, 1878

Year: 1878

Dimensions: 50,0 x 100,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Polskaaukcja Domu Aukcyjnego Rempex, 23.03.2005, poz. 218

Description: Prezentowana praca jest modelowym wręcz dziełem artysty. Krajobraz rozlewiska na skraju lasu oświetlony jest krwawo zachodzacym słońcem. Na pierwszym planie widoczne są mokradła oraz otaczająca je bujna roslinność. Drugi plan to gęsty las z typowym motywem pojedyńczych drzew, które generalizują całość kompozycji. Obserwator znajduje się wewnątrz trochę bajkowego, przesyconego nastrojem widoku, otulony w leniwie zapadający zmrok, który nie przeraża, ale zachwyca.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 80000,00

Max Estimate: 100000,00

Starting Price: 70000,00

Price: 75000,00

View sale details

Catalog Number: 6

Piece data:

Próba czwórki - 1878

Artist: Józef Chełmoński

Title: Próba czwórki - 1878

Dimensions: 71,0 x 174,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Polskaaukcja Domu Aukcyjnego Desa Unicum, 13.12.2007aukcja Domu Aukcyjnego Polswiss Art, 20.05.2001

Reproduced: Słonimski A.,Listy z Ameryki: Powrót i Chełmoński, [w:]Tygodnik Ilustrowany, 1879, nr 316, s. 47.Biesiada Literacka, 1894, nr 34, s. 220.Wiadomości Literackie, 1936, nr 9/1 III/ s. 4.Katalog wystawy:Nieznane dzieła wielkich mistrzów. Malarstwo polskie XIX/XX w. Pokaz depozytów, Muzeum Narodowe w Warszawie, styczeń – luty 1999, s. 13, poz. 6, il. V, s. 10.Katalog aukcji Domu Aukcyjnego Polswiss Art, 20.05.2001, poz. 17.Matuszczak T.,Józef Chełmoński, Kraków, Wydawnictwo Kluszczyński, 2003, s. 53.Katalog aukcji Domu Aukcyjnego Desa Unicum, 13.12.2007, poz. 15.

Description: Próba czwórkipowstała w czasie pobytu artysty w Paryżu, gdzie to doceniono wyjątkowy kunszt artysty, szczególnie niezwykły talent w ujmowaniu tematów końskich. Nękany tęsknotą za krajem artysta malował tematy związane z kresami, ujęcia karczm, jarmarków, polowań, konnych trójek i czwórek. Prezentowana praca jest oprócz sławnejCzwórkiz 1881 roku bodaj najbardziej znanym przedstawieniem tego tematu. Ukazuje ekscytujący moment dramatycznej próby czwórki rozhukanych koni, zaprzężonej do kresowej bryki, pędzącej samym środkiem pełnej błota wiejskiej drogi. Wydarzenie jest pełne napięcia, niesie ze sobą niezwykły ładunek emocjonalny przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego stopnia realizmu. Pędzące na pierwszym planie konie zostały przedstawione w pełnych dramaturgii skrótach i skrętach. Jak pisze Tadeusz Matuszczak, monografista Józefa Chełmońskiego,Próba czwórkijest jedną z najbardziej dynamicznych kompozycji w całej twórczości artysty. Należy zwrócić również uwagę na niebagatelną umiejętność artysty do budowania wielowątkowej narracji. W rozgrywającej się na wiejskim podwórku czy też drodze scenie artysta opowiedział nie tylko całą historię zdarzenia, ale zaznaczył również swojski obyczaj, stroje, typy wieśniaków biorących udział w zdarzeniu. A wszystko to rozgrywa się na tle wszechobecnej i wszechwładnej przyrody. Słotny, prawdopodobnie jesienny dzień generuje szczególny rodzaj światła, który wyłania poszczególne elementy kompozycji, bądź je dyskretnie tonuje, tym samym różnicując przedstawienie i nadając mu dodatkową dynamikę. Gama kolorystyczna zawężona do szarości i brązów specjalnie by podkreślić rodzimy charakter krajobrazu jest różnorodnie oświetlona i przez to wcale nie nudna, wręcz przeciwnie – intrygująca i frapująca. Dzięki temu kunszt tej pracy docenili nie tylko polscy kolekcjonerzy. Na rodzimym zaś rynku antykwarycznym prezentowana praca niewątpliwie należy do panteonu sztuki polskiej najwyższych lotów.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 1500000,00

Max Estimate: 2000000,00

Starting Price: 900000,00

Price: 1550000,00

View sale details

Catalog Number: 9

Piece data:

Łąka

Artist: Iwan Trusz

Title: Łąka

Dimensions: 26,0 x 21,0 x

Tools: oil

Surfaces: cardboard

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 9000,00

Max Estimate: 12000,00

Starting Price: 8000,00

Price: 8700,00

View sale details

Catalog Number: 11

Piece data:

Na stanowisku, 1880

Artist: Alfred Wierusz-Kowalski

Title: Na stanowisku, 1880

Year: 1880

Dimensions: 30,0 x 24,0 x

Tools: oil

Surfaces: board

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Polskaaukcja Domu Aukcyjnego Agra-Art, 15.06.2008aukcja Domu Aukcyjnego Agra-Art, 05.12.1999

Description: Prezentowana praca pochodzi z wczesnego okresu twórczości artysty. Została stworzona w początkach jego pobytu w Monachium, być może jeszcze w trakcie studiów pod kierunkiem Aleksandra Wagnera, Węgra, znanego twórcy scen historycznych, bądź na samym początku współpracy z Józefem Brandtem. Obraz jest przykładem wirtuozerii warsztatowej malarza, z której był znany w środowisku monachijskim i który to talent tak bardzo doceniany był już za jego życia. Stosunkowo niewielki wymiar pracy jest tutaj atutem. Stanowi bowiem swego rodzaju perełkę kolekcjonerską. Dowodzi ogromnej umiejętności zharmonizowania światła, tonacji kolorystycznej z klimatem oraz nastrojem przy jednoczesnym zachowaniu wrażenia naturalnej przypadkowości przedstawionej sceny na tak małej powierzchni. Znane są inne ujęcia tajemniczego bohatera obrazu z lat ok. 1880. Analogię do prezentowanego dzieła stanowić może obrazNa stanowisku(repr. w: Tygodnik Ilustrowany 1880 (I) s. 289) czy teżPatrol powstańczy z 1878 roku(akwarela, gwasz, papier, 28.5 x 34.5 cm, sygn.l.d. Awierusz-Kowalski).

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 190000,00

Max Estimate: 240000,00

Starting Price: 150000,00

Price: 190000,00

View sale details

Catalog Number: 12

Piece data:

Na wyścigi, 1892

Artist: Alfred Wierusz-Kowalski

Title: Na wyścigi, 1892

Year: 1892

Dimensions: 72,0 x 120,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Reproduced: Tygodnik Ilustrowany, 1892, nr 136.Daheim, 1892, s.73.Biesiada Literacka, 1894Ptaszyńska E.,Obrazy w drewnie żłobione. Twórczość Alfreda Wierusza-Kowalskiego w drzeworytach, Suwałki, 2009, il.60, 1849-1915.Ptaszyńska E.,Alfred Wierusz-Kowalski 1849 – 1915, Warszawa, 2011.Katalog aukcji Domu Aukcyjnego Desa Unicum, 17.03.2011.

Description: Obraz pochodzi z okresu dojrzałego, najpełniej wyrażającego talent i umiejętności warsztatowe autora.Scena ma przemyślaną i bezbłędną kompozycję. Jest to kompozycja otwarta, a jej dynamizm, poprzezskierowanie ruchu pędzących koni na skośnej linii biegnącej od prawego dolnego narożnika ku lewemugórnemu, został zneutralizowany, pozbawiony impetu w wyniku skierowania ruchu w głąb obrazu orazzwrócenia się woźnicy ku widzowi. (…) Scena utrzymana jest w ciepłych, złamanych zieleniach brązach.Tylko umaszczenie koni, metaliczna biel przełamana szaro zabarwionymi brązami siwków oraz nasycony,mocny brąz środkowego zwierzęcia, stanowią silne akcenty kolorystyczne i jednocześnie podkreślają ichnerwowy rozszalały pęd.– z ekspertyzy Elizy Ptaszyńskiej, 2011.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 450000,00

Max Estimate: 550000,00

Starting Price: 400000,00

Price: 440000,00

View sale details

Catalog Number: 14

Piece data:

PEJZAŻ ZIMOWY Z SARENKĄ

Artist: Julian Fałat

Title: PEJZAŻ ZIMOWY Z SARENKĄ

Dimensions: 67,0 x 99,0 x

Tools: mixed

Surfaces: paper

Signed: Yes

Description: Wszystkie utwory Fałata charakteryzuje przede wszystkim nadzwyczajna siła wyrazu i prawdarealistyczna, wolna jednak od wszelkiej przesady naturalistycznej, od chęci drażnienia wyobraźnistroną ujemnej rzeczywistości. Każdy typ, każda scena, wszystkie, najdrobniejsze nawet szczegółyprzeniesione są żywcem na papier. Przy tym uwydatnia się znakomita zdolność spostrzegawczaartysty w bezpośrednim uchwyceniu rysów charakterystycznych ludzi, zwierząt i ich ruchów.– cytat za: Henryk Struve, Kłosy, 1888.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 50000,00

Max Estimate: 70000,00

Starting Price: 42000,00

Price: 43000,00

View sale details

Catalog Number: 16

Piece data:

POD POMNIKIEM AMFITRY WE LWOWIE

Artist: Erno Erb

Title: POD POMNIKIEM AMFITRY WE LWOWIE

Dimensions: 49,0 x 64,0 x

Tools: oil

Surfaces: board

Signed: Yes

Description: Uwidoczniona na obrazie Erba kamienica to lwowski Ratusz – wzniesiony w latach 1827–1835 w stylu klasycystycznym według projektu Józefa Markla i Franciszka Treschera. Studnia z posągiem Amfitryty zdobiąca tę część Rynku znajduje się dokładnie u zbiegu jego pierzei północnej i zachodniej, przy wylocie ulic Krakowskiej i Trybunalskiej. Tło dla przedstawionej sceny stanowi widoczna w oddali pierzeja południowa z kamienicami Jelonkowską (narożną) i Ubaldinich oraz sąsiadujący z nimi wlot ulicy Halickiej.Erno Erb znany był z doskonale zbudowanych, nastrojowych scen miejskich, najczęściej niewielkich wymiarów i kadrujących pojedyncze kolorowe stoiska targowe czy kupieckie scenki rodzajowe z barwnymi przekupkami w roli głównych bohaterek. Oferowana praca zachwyca złożonością kompozycji, która nie skupia się już tylko na małym fragmencie targu lecz ukazuje cały wycinek najważniejszego lwowskiego placu i sąsiadujących ulic skąpanych w ciepłym świetle popołudniowego słońca. Barwne stragany umiejscowione u podnóży posągu Amfitryty tętnią życiem a pobliską ulicą idą zamyśleni przechodnie. Całość charakteryzuje typowa dla Erba nastrojowość i harmonia. Podobne ujęcie lwowskiego Rynku spotkać możemy w innych znanych na polskim rynku pracach artysty – „Przed lwowskim ratuszem” oraz„Targu na lwowskim Rynku”. Jednak żadną z nich nie cechuje tak intensywne natężenie barwy a rzadko spotykany format obrazu – należący zdecydowanie do największych jakie wyszły spod pędzla Erno Erba – oraz bogactwo kompozycji sprawiają, że oferowana praca stanowi niezwykle ciekawą propozycję dla miłośników twórczości tego lwowskiego malarza.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 25000,00

Max Estimate: 28000,00

Starting Price: 18000,00

Price: 23000,00

View sale details

Catalog Number: 17

Piece data:

WIOSNA, 1930

Artist: Józef Mehoffer

Title: WIOSNA, 1930

Year: 1930

Dimensions: 19,0 x 27,0 x

Tools: oil

Surfaces: board

Signed: Yes

Description: Jako artysta plastyk Mehoffer łączy w sobie dwie zdolności, które na ogół rzadko idą ze sobą w parze.Jest – o czym się często zapomina – wybornym obserwatorem, tęgim malarzem rzeczywistości,Świadczą o tym jego pejzaże impresjonistyczne, przeważnie widoki zakątków ogrodowychz kwitnącymi krzewami bzu i klombami róż, ze ścieżkami zalanymi słońcem, z białym dworkiemw głębi, pejzaże tchnące intensywnym szczęściem skwarnego letniego popołudnia (…), jest równieżwybitnym malarzem dekoracyjnym.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 20000,00

Max Estimate: 30000,00

Starting Price: 18000,00

Price: 20000,00

View sale details

Catalog Number: 18

Piece data:

WENECJA

Artist: Jan Stanisławski

Title: WENECJA

Dimensions: 5,0 x 21,0 x

Tools: oil

Surfaces: board

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 35000,00

Max Estimate: 45000,00

Starting Price: 30000,00

Price: 55000,00

View sale details

Catalog Number: 19

Piece data:

PORTRET KOBIETY, 1913

Artist: Jacek Malczewski

Title: PORTRET KOBIETY, 1913

Year: 1913

Dimensions: 61,0 x 45,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Description: Prezentowany obraz przedstawia postać kobiecą na tle pejzażu przedstawioną w technice malarskiej zwanej en grisaille – (fr. w szarościach), w której artyści bazując na jednej tylko barwie, opracowują monochromatyczny obraz posługując się różnymi jej odcieniami aż do bieli. Technika en risaille stosowana była od starożytności, głównie aby nadać technice malarskiej łudząco realistyczny walor płaskorzeźby kamiennej w innej materii, np. we freskach lub malarstwie tablicowym.Prezentowana praca z 1913 roku jest bardzo rzadkim przykładem takiej formie wypowiedzi artystycznej w malarstwie sztalugowym, jak również wyjątkowo ciekawym przykładem na tle całej twórczości Jacka Malczewskiego, gdzie kolor odgrywał zawsze bardzo ważną rolę. Opracowana jest jednak w dojrzałym, najbardziej charakterystycznym dla Malczewskiego stylu wypowiedzi. Nie jest to szkic ani tym bardziej nie jest to podmalówka do finalnej pracy, o czym świadczy świadomie użyty walor światłocienia i punktowo położone biele oraz finalne sygnowanie artysty w prawym górnym rogu. To opracowana w pełni scena symboliczna przedstawiająca kobietę w znamiennym dla Malczewskiego stroju i ujęciu postaci oraz malowana ekspresyjnym, lekko szkicowym gestem znamiennym dla wszystkich obrazów z dojrzałego okresu artysty. Patetyczna monumentalizacja postaci w obrazach Malczewskiego połączeniu z klasycyzującą techniką malarską, może być ciekawym przykładem próby uzyskania jeszcze większej wzniosłości tematu, który zapewne ma być z założenia patriotyczny przez wzgląd na ubiór kobiety.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 50000,00

Max Estimate: 80000,00

Starting Price: 45000,00

Price: 56000,00

View sale details

Catalog Number: 20

Piece data:

PORTRET MĘŻCZYZNY, 1925

Artist: Jacek Malczewski

Title: PORTRET MĘŻCZYZNY, 1925

Year: 1925

Dimensions: 23,0 x 15,0 x

Tools: gouache

Surfaces: cardboard

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 8000,00

Max Estimate: 10000,00

Starting Price: 7000,00

Price: 15000,00

View sale details

Catalog Number: 21

Piece data:

DROGA WŚRÓD DRZEW

Artist: Jacek Malczewski

Title: DROGA WŚRÓD DRZEW

Dimensions: 32,0 x 40,0 x

Tools: oil

Surfaces: cardboard

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 20000,00

Max Estimate: 28000,00

Starting Price: 17000,00

Price: 18000,00

View sale details

Catalog Number: 22

Piece data:

CHRYSTUS KRÓL

Artist: Adam Styka

Title: CHRYSTUS KRÓL

Dimensions: 5,0 x 71,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Description: Prezentowany obraz stanowi analogię do słynnego obrazu o tym samym tytule Chrystus Król, który Adam Styka namalował na zamówienie do warszawskiego kościoła pod wezwaniem św. Wincentego Pallotiego. Na krótko przed wybuchem Powstania Warszawskiego księża pallotyni złożyli zamówienie u artysty na obraz przedstawiający Chrystusa Króla. 54-letni wówczas artysta bardzo poważnie podszedł do zlecenia. Studiował ewangelię, przyjmował różnorakie koncepcje, do żadnej jednak nie będąc przekonanym. Te wahania przerwała osobista tragedia artysty, związana z aresztowaniem przez Niemców jego syna. Powstał obraz, na którym Chrystus został ukazany w momencie przemienienia na górze Tabor, z postaciami Eliasza i Mojżesza, a także z motywem kuli ziemskiej jako symbolem nękanej wówczas wojną ludności. Stworzenie dzieła wiązało się z ogromnym wysiłkiem emocjonalnym artysty, było również początkiem zwrócenia się ku głębokiej wierze. Przez pewien czas obraz na życzenie autora wystawiony był w witrynie jednego ze sklepów przy Nowym Świecie, by mieszkańcy Warszawy mogli uczestniczyć w osobistym przeżyciu artysty i zapewne odczytać patriotyczną wymowę obrazu. Praca znalazła się w miejscu przeznaczenia dopiero po upadku powstania i znajdowała się tam do niefortunnego pożaru w styczniu 2007 roku, w którym obraz spłonął. Podobnie jak w słynnym pierwowzorze, w prezentowanym obrazie nadnaturalnej wielkości postać Jezusa wypełnia całą przestrzeń płótna. Nie ma w niej jednak postaci proroków ani też motywu kuli ziemskiej. Postać Chrystusa w złotej koronie cierniowej wznoszącego prawą rękę w geście Pantokratora jest centrum skadrowanej kompozycji. Jego obrócone ku niebu oczy, podobnie jak w słynnym obrazie z kościoła pallotynów, świadczą, że nie było celem artysty ukazanie go tylko jako władcy, ale też jako sługi. Nie jest wiadomy cel, w jakim artyta wykonał inną wersję znanego obrazu. Można tylko domniemywać, że motyw ten, przez okoliczności, w których był stworzony nabrał dla autora szczególnego znaczenia i postanowił utrwalić go w trochę innym wariancie. Nie ulega wątpliwości, że wymowa, siła oddziaływania, jak również wartość historyczna tego obrazu jest niezaprzeczalna, zwłaszcza, że nie istnieje już pierwotna wersja obrazu.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 110000,00

Max Estimate: 140000,00

Starting Price: 90000,00

Price: 142000,00

View sale details

Catalog Number: 24

Piece data:

MORZE

Artist: Soter Jaxa-Małachowski

Title: MORZE

Dimensions: 5,0 x 96,0 x

Tools: mixed

Surfaces: paper

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 20000,00

Max Estimate: 25000,00

Starting Price: 17000,00

Price: 18000,00

View sale details

Catalog Number: 26

Piece data:

JEŹDZIEC ok. 1924-25

Artist: Eugeniusz Geppert

Title: JEŹDZIEC ok. 1924-25

Dimensions: 5,0 x 64,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Warszawakolekcja Marka MielniczukaAukcja Hotel Drouot, Paryż

Exhibited: Artysta nadaje mu (jeźdźcowi), teraz cechy monumentalne. Postać jeźdźca na koniu rozsadza ramyobrazów, jest potężna, silna, uchwycona skrócie perspektywicznym i szybkim ruchu (…). Geppertokreśla bryły wyraźnym konturem, a koloryt jego obrazów jest brunatny i zgaszony. (…)Stosowanaprzez artystę klasycyzująca forma podkreśla nadrealną siłę postaci, przenosi je w świat idei, w obszar,w którym apoteoza i symbol mają wartość naczelną.– Mariusz Hermansdorfer, 1996

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 50000,00

Max Estimate: 60000,00

Starting Price: 40000,00

Price: 47000,00

View sale details

Catalog Number: 28

Piece data:

DAMA Z LUSTERKIEM, LATA 20TE XX W.

Artist: Joachim Weingart

Title: DAMA Z LUSTERKIEM, LATA 20TE XX W.

Dimensions: 65,0 x 54,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Poznańkolekcja Wojciecha Fibaka do 1988 r.kolekcja Marka Mielniczuka

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 15000,00

Max Estimate: 20000,00

Starting Price: 12000,00

Price: 16000,00

View sale details

Catalog Number: 29

Piece data:

BARKA NA RODANIE, 1945

Artist: Mela Muter

Title: BARKA NA RODANIE, 1945

Year: 1945

Dimensions: 50,0 x 61,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Description: Mela Muter bardzo wcześnie zajęła się pejzażem i konsekwentnie wyrażała się tą formą, od Bretanii, przez widoki południa Francji, Hiszpanii, Pirenejów, Szwajcarii aż do Paryża. Artystka podczas II wojny światowej przebywała w Avignonie, ucząc rysunku i historii sztuki w szkole dla dziewcząt. Malowała wówczas widoki Rodanu m.in. Wiry na Rodanie czy Rodan w Avignonie. Z tego czasu pochodzi również prezentowany obraz, będący wysokiej klasy przykładem dojrzałego, indywidualnego i najbardziej rozpoznawalnego stylu malarstwa Meli Muter.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 40000,00

Max Estimate: 60000,00

Starting Price: 35000,00

Price: 70000,00

View sale details

Catalog Number: 32

Piece data:

Wioska, 1925

Artist: Henryk Epstein

Title: Wioska, 1925

Year: 1925

Dimensions: 60,0 x 73,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: Warszawa, kolekcja prywatnaPolswiss Art, aukcja 02.06.2020, poz. 26Polska, kolekcja prywatnaUSA, kolekcja Toma Podlakolekcja Marka Mielniczuka – 1988Paryż, Hotel Drouot, aukcja, lata 80-te

Reproduced: Król A., Tanikowski A., Kolory Tożsamości. Sztuka polska z amerykańskiej kolekcji Toma Podla, wyd. MNK Kraków, 2001, s. 200

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 45000,00

Max Estimate: 55000,00

Starting Price: 35000,00

Price: 40000,00

View sale details

Catalog Number: 33

Piece data:

PEJZAŻ

Artist: Ludwik Klimek

Title: PEJZAŻ

Dimensions: 5,0 x 37,0 x

Tools: oil

Surfaces: board

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 4000,00

Max Estimate: 5000,00

Starting Price: 3000,00

Price: 4000,00

View sale details

Catalog Number: 34

Piece data:

MARTWA NATURA Z OBRANYM JABŁKIEM, 1930

Artist: Alicja Halicka

Title: MARTWA NATURA Z OBRANYM JABŁKIEM, 1930

Year: 1930

Dimensions: 5,0 x 46,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Poznańkolekcja Marka Mielniczuka

Verified Artist: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 18000,00

Max Estimate: 20000,00

Starting Price: 14000,00

Price: 19000,00

View sale details

Catalog Number: 35

Piece data:

DZIEWCZYNKA W RÓŻOWYM BERECIE

Artist: Tadeusz Makowski

Title: DZIEWCZYNKA W RÓŻOWYM BERECIE

Dimensions: 35,0 x 25,0 x

Tools: watercolor, pencil

Surfaces: paper

Reproduced: Katalog Domu Aukcyjnego Polswiss Art z 20.05.2001.

Description: (…) mniej więcej od 1920 dzieci Makowskiego to już nie biedne wiejskie popychadła: na ich twarzach pojawia się uśmiech, w oczach zamiast apatii – błysk dowcipu i ciekawości. Temu psychologicznemu zjawisku towarzyszy przeobrażenie stylistyczne. Obserwujemy przede wszystkim znaczne uproszczenie dziecięcej fi zjonomii: rysunek staje się delikatniejszy, faktura gładsza, modelunek mniej kontrastowy. Twarze dzieci tracą niejako trzeci wymiar, stają się bardziej płaskie, mniej realne. Okrągły owal twarzy, okrągłe oczy powodują, że małe modele są jeszcze bardziej dziecinne, jakby „dziecinną” rysowane ręką. W gruncie rzeczy ta „dziecinna” linia, jest bardzo kunsztowna i wyrafi nowana w delikatnym rytmie formy. Jej wysublimowana wrażliwość, jeszcze bardziej niż w studiach olejnych uwydatnia się w ołówkowych rysunkach z tego czasu, w których z wyjątkiem delikatnego jak mgła konturu i lekkich zacierań, nie ma żadnego cieniowania, żadnej zbytecznej kreski.cytat za: Jaworska W., Tadeusz Makowski, Wydawnictwo Kluszczyński, Kraków, 1999, s.16.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 12000,00

Max Estimate: 15000,00

Starting Price: 10000,00

Price: 14000,00

View sale details

Catalog Number: 37

Piece data:

WIDOK MIASTA WE FRANCJI

Artist: Jan Rubczak

Title: WIDOK MIASTA WE FRANCJI

Dimensions: 5,0 x 73,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 18000,00

Max Estimate: 25000,00

Starting Price: 15000,00

Price: 19000,00

View sale details

Catalog Number: 39

Piece data:

PEJZAŻ ZIMOWY

Artist: Rafał Malczewski

Title: PEJZAŻ ZIMOWY

Dimensions: 53,0 x 36,0 x

Tools: watercolor

Surfaces: paper

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 30000,00

Max Estimate: 40000,00

Starting Price: 28000,00

Price: 30000,00

View sale details

Catalog Number: 42

Piece data:

Kościół

Artist: Nikifor Krynicki

Title: Kościół

Dimensions: 20,0 x 15,0 x

Tools: watercolor, gouache

Surfaces: paper

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 4000,00

Max Estimate: 5000,00

Starting Price: 2500,00

Price: 3500,00

View sale details

Catalog Number: 43

Piece data:

PARA PORTRETÓW

Artist: Nikifor Krynicki

Title: PARA PORTRETÓW

Dimensions: 2,0 x 7,0 x

Tools: watercolor

Surfaces: paper

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 3000,00

Max Estimate: 4000,00

Starting Price: 2000,00

Price: 4000,00

View sale details

Catalog Number: 46

Piece data:

BEZ TYTUŁU, 1956

Artist: Edward Krasiński

Title: BEZ TYTUŁU, 1956

Year: 1956

Dimensions: 95,0 x 51,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 60000,00

Max Estimate: 70000,00

Starting Price: 40000,00

Price: 60000,00

View sale details

Catalog Number: 47

Piece data:

AKT NA SZARYM TLE

Artist: Tymon Niesiołowski

Title: AKT NA SZARYM TLE

Dimensions: 65,0 x 50,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Description: Akt na szarym tle prezentuje powracający w twórczości artysty motyw aktu we wnętrzu czy pejzażu. Przedstawiona modelka uwieczniona jest na kilku jego pracach (por. Półakt młodej dziewczyny, 1957, olej, płótno, 73 x 60 cm, Muzeum Częstochowskie; Aukcja DA Agra-Art z 06.11.2005 Portret fikcyjny, 1958, olej, płótno, 73 x 60 cm ). W ciągu ponad pięćdziesięcioletniej twórczości artystycznej Tymona Niesiołowskiego akt był niezmiennie jednym z głównych tematów jego malarstwa. Forma obrazów zmieniała się w zależności od wpływów, którym artysta ulegał, ale jedno było ponadczasowe – harmonia, ład i dekoracyjność. Z obrazu patrzy na nas młoda dziewczyna, anonimowa modelka, ukazana en face, w półakcie, na tle ceglastego muru, czy też ściany. Oddziela ją od tła widoczny ciemny kontur, podkreślając tym samym perłową karnację skóry. Urzeka widza płynąca z obrazu skromność, może lekkie zawstydzenie, przy jednoczesnym oddaniu całego piękna portretowanej w stonowanej, subtelnej formie. Tło, jakby rozbite na drobniejsze elementy uwypukla delikatność postaci i zmysłowość przedstawienia. Prezentowana praca stanowi niewątpliwie piękny przykład niezwykle ciekawej i różnorodnej twórczości artysty.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 60000,00

Max Estimate: 80000,00

Starting Price: 50000,00

Price: 62000,00

View sale details

Catalog Number: 52

Piece data:

KOMPOZYCJA, 1958

Artist: Tadeusz Dominik

Title: KOMPOZYCJA, 1958

Year: 1958

Dimensions: 5,0 x 42,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Exhibited: Dominik odnaleziony. Prace z lat 1952 – 1965. Rysunki, grafiki, collage, akwarele, malarstwo. Galeria Piotra Nowickiego, Warszawa 2005.Tadeusz Dominik. Za oknem jest ogród…, Muzeum Narodowe w Warszawie, Fundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, 2008.

Reproduced: Nowe obrazy – Kolekcja Olgi i Wojciecha Fibaków, Warszawa, 2007, s. 25.Dominik odnaleziony. Prace z lat 1952 – 1965. Rysunki, grafiki, collage, akwarele, malarstwo. [katalog wystawy] Galeria Piotra Nowickiego, Warszawa 2005, nr kat. 64, il. s. 102.Tadeusz Dominik. Za oknem jest ogród…, [katalog wystawy] Muzeum Narodowe w Warszawie, Fundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, 2008.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 100000,00

Max Estimate: 120000,00

Starting Price: 90000,00

Price: 99000,00

View sale details

Catalog Number: 53

Piece data:

Zorza, 1959

Artist: Alfred Lenica

Title: Zorza, 1959

Year: 1959

Dimensions: 69,0 x 85,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 40000,00

Max Estimate: 50000,00

Starting Price: 35000,00

Price: 40000,00

View sale details

Catalog Number: 54

Piece data:

Koło podwójne V, 1962

Artist: Jan Berdyszak

Title: Koło podwójne V, 1962

Year: 1962

Dimensions: 161,0 x 121,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, WarszawaManfred Kluckert Gallery, Niemcy

Exhibited: Jan Berdyszak, Muzeum Narodowe w Poznaniu, 5.4. – 18.8.1971.

Reproduced: Smolińska-Byczuk M., Makowiecki W., Pawłowski M.,Jan Berdyszak – Prace 1960-2006, Galeria Miejska ARSENAŁ w Poznaniu, Poznań, 2006, s.14.

Description: Ta nowa seria, prowadzona aż po rok 1964, oznaczała zerwanie z tradycyjną formą blejtramu. Nie tylko w malarstwie temperą i gwaszem na kartonie i tekturze, ale też w malarstwie realizowanym w dużych formatach olejem na płótnie, zaczął stosować Berdyszak swobodne wycinanie i zestawiane ze sobą formy. Pojawiają się koła, lub kształty zbliżone do kół i półkoli, łączone ze sobą w układach wertykalnych. Zbudowanie układami barwnymi ich powierzchni decydowało o wzajemnym stosunku między nimi i ogólnym w rezultacie oddziaływaniu kompozycji. W zależności od dominowania w układzie barwnym: pionów czy poziomów, form agresywnych i rozczłonkowanych czy spokojnych, ujednoliconych albo wreszcie zaznaczonych fragmentów półkoli na obu powierzchniach zespolonych kół, z domyślnym środkiem na ich styku – koła podwójne odpychały się lub przyciągały, płynnie przechodziły w siebie, lub ulegały rozbiciu. W niezliczonych rysunkach kolejnych tomów swoich szkicowników, około stu studiach, kolażach, realizacjach w temperze i gwaszu a wreszcie w osiemnastu wersjach obrazów olejnych, pracował Berdyszak nad dwoma tematami podstawowymi. Pierwszy – stanowił układ, w którym łączył dwie formy kół w sposób tektoniczny przez powtarzalny element pionowy, przy czym wiązał je także kolorystycznie. Drugim była destrukcja kół jako formy i ich wzajemne rozbicie, mimo konstrukcyjnego zespolenia.

Verified Artist: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 150000,00

Max Estimate: 200000,00

Starting Price: 120000,00

Price: 165000,00

View sale details

Catalog Number: 56

Piece data:

Bez tytułu, 1959

Artist: Teresa Rudowicz

Title: Bez tytułu, 1959

Year: 1959

Dimensions: 50,0 x 43,0 x

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Poznań

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 18000,00

Max Estimate: 20000,00

Starting Price: 15000,00

Price: 15000,00

View sale details

Catalog Number: 58

Piece data:

FIGURA NR 185, 1963

Artist: Jan Lebenstein

Title: FIGURA NR 185, 1963

Year: 1963

Dimensions: 79,5 x 81,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas, paper

Signed: Yes

Provenance: Galerie Lacloche, Paryżkolekcja prywatna, Warszawa

Exhibited: Galerie Lacloche, Paryż, 1964Palais des Beaux – Arts, Bruksela, 1964

Reproduced: Jan Lebenstein – promenade. Obrazy i rysunki z lat 50. i 60. XX wieku[katalog wystawy], Galeria aTAK, Warszawa 2012, str. 26, il. 14.

Description: Oferowana praca, Figura nr 185 z 1963 roku, należy do serii Bestiarium, która zdominowała twórczość Lebensteina w pierwszej połowie lat 60 a dokładniej w latach 1963-65. Obrazy z tego cyklu pokazywane były na wystawach indywidualnych artysty w całej Europie, m.in. w Galerii Profili w Mediolanie, Galleria l’Obelisco w Rzymie czy w Palais des Beaux-Arts w Brukseli oraz paryskiej Galerie Lacloche. Pojawienie się cyklu Bestiarium to metamorfoza jakiej uległa twórczośc Lebensteina w 1963 roku. Formy zwierzęce w układzie horyzontalnym zastąpiły temat wertykalnej figury ludzkiej, który towarzyszył artyście od 1954 roku. Płótna charakteryzują się gruboziarnistą, mięsistą masą malarską, głównymi bohaterami są w nich zwierzęta. Przejście od formy antropoidalnej do zwierzęcej przejawia się w cyklu Bestiarium poprzez zabieg zagęszczenia farby, nadaniu płaszczyźnie fakturowości. W obrazach tych nie ma narracji, nie ma nic co odwracałoby uwagę widza od postaci samego zwierzęcia – jego stwardniałej skóry, mięśni i kręgów. Figura nr 185 fascynuje bogactwem faktury mitycznego zwierzęcia – bestii. Całość kompozycji w płaskim, niemalże symetrycznym, ułożeniu zwierzęcia, reliefowości powierzchni i kolorystyce daje nieodparte wrażenie obcowania z wycinkiem paleontologicznego wykopaliska. Wpisana w formę okręgu bestia znajduje swe analogie w Figurze 195 z tegoż samego 1963 roku czy kompozycji Garbus z 1965 roku. Oferowana praca, dwukrotnie pokazywana na europejskich wystawach indywidualnych Lebensteina stanowi reprezentacyjny przykład dojrzałych poszukiwan artysty cenionego już wówczas na arenie międzynarodowej za swój niepowtarzalny styl.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 130000,00

Max Estimate: 160000,00

Starting Price: 80000,00

Price: 115000,00

View sale details

Catalog Number: 59

Piece data:

Huncwoty, 1966

Artist: Tadeusz Brzozowski

Title: Huncwoty, 1966

Year: 1966

Dimensions: 150,0 x 118,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 400000,00

Max Estimate: 500000,00

Starting Price: 300000,00

Price: 380000,00

View sale details

Catalog Number: 60

Piece data:

MONOCHROMAT DWA CZARNE, 1978

Artist: Teresa Pągowska

Title: MONOCHROMAT DWA CZARNE, 1978

Year: 1978

Dimensions: 140,0 x 130,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 110000,00

Max Estimate: 140000,00

Starting Price: 90000,00

Price: 140000,00

View sale details

Catalog Number: 61

Piece data:

Wspomnienia greckie, lata 50. XX w.

Artist: Teresa Pągowska

Title: Wspomnienia greckie, lata 50. XX w.

Dimensions: 74,0 x 116,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Provenance: Warszawa, kolekcja prywatnaPolswiss Art, aukcja 11.12.2018, poz. 60

Description: Marzę i patrzę. Widzę. Malując, nie pamiętam (na szczęście) o zasadach sztuki. Szukam. I tak rodzę moje światy. Gdy nie ma pasji – mnie nie ma. Tysiące pytań stawiam obrazowi. Odpowiedź muszę znaleźć w sobie.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 70000,00

Max Estimate: 90000,00

Starting Price: 60000,00

Price: 60000,00

View sale details

Catalog Number: 62

Piece data:

POSTAĆ STOJĄCA, 1998

Artist: Magdalena Abakanowicz

Title: POSTAĆ STOJĄCA, 1998

Year: 1998

Signed: Yes

Description: W grupach, które tworzę, nie ma dwóch postaci jednakowych. Gromada ludzi, ptaków,owadów, garść liści – to tajemniczy zbiór wariantów pewnego wzoru. Zagadka działanianatury nieznoszacej dokładnych powtórzeń czy nie mogącej ich dokonać, podobnie jak rękaczłowieka nie potrafi powtórzyć własnego gestu.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 200000,00

Max Estimate: 250000,00

Starting Price: 150000,00

Price: 255000,00

View sale details

Catalog Number: 63

Piece data:

M 75, Z CYKLU METALEPSEIS, 1972 - 1982

Artist: Kajetan Sosnowski

Title: M 75, Z CYKLU METALEPSEIS, 1972 - 1982

Year: 1972

Dimensions: 92,0 x 92,0 x

Tools: individual

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, WarszawaGaleria Program, Warszawa

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 90000,00

Max Estimate: 100000,00

Starting Price: 70000,00

Price: 170000,00

View sale details

Catalog Number: 64

Piece data:

INTERFERENCJE, 1974

Artist: Jan Ziemski

Title: INTERFERENCJE, 1974

Year: 1974

Dimensions: 47,0 x 55,0 x

Tools: individual

Surfaces: board

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 35000,00

Max Estimate: 45000,00

Starting Price: 30000,00

Price: 38000,00

View sale details

Catalog Number: 65

Piece data:

B 101, 1966

Artist: Wojciech Fangor

Title: B 101, 1966

Year: 1966

Dimensions: 100,0 x 100,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 800000,00

Max Estimate: 1200000,00

Starting Price: 500000,00

Price: 860000,00

View sale details

Catalog Number: 66

Piece data:

Przypadek w grze 7 x 7, 1999

Artist: Ryszard Winiarski

Title: Przypadek w grze 7 x 7, 1999

Year: 1999

Dimensions: 50,0 x 50,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Verified Artist: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 40000,00

Max Estimate: 60000,00

Starting Price: 35000,00

Price: 40000,00

View sale details

Catalog Number: 67

Piece data:

BEZ TYTUŁU, 1991

Artist: Leon Tarasewicz

Title: BEZ TYTUŁU, 1991

Year: 1991

Dimensions: 170,0 x 520,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, Warszawakolekcja prywatna, SzwecjaGaleria Nordenhake, Sztokholm

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 300000,00

Max Estimate: 400000,00

Starting Price: 250000,00

Price: 295000,00

View sale details

Catalog Number: 68

Piece data:

KOMPOZYCJA, 2000

Artist: Leon Tarasewicz

Title: KOMPOZYCJA, 2000

Year: 2000

Dimensions: 50,0 x 50,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 40000,00

Max Estimate: 45000,00

Starting Price: 30000,00

Price: 35000,00

View sale details

Catalog Number: 69

Piece data:

TWICE, 2001

Artist: Jerzy Kałucki

Title: TWICE, 2001

Year: 2001

Dimensions: 140,0 x 110,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: kolekcja prywatna, WarszawaAndzelm Gallery, Lublin

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 60000,00

Max Estimate: 80000,00

Starting Price: 50000,00

Price: 65000,00

View sale details

Catalog Number: 70

Piece data:

VEGA-ORION, 1971

Artist: Victor Vasarely

Title: VEGA-ORION, 1971

Year: 1971

Dimensions: 100,0 x 100,0 x

Tools: acrylic

Surfaces: canvas

Signed: Yes

Provenance: Warszawa, kolekcja prywatnaPolswiss Art, aukcja 21.03.2017, poz. 70Warszawa, kolekcja prywatnaDesa Unicum, aukcja 11.12.2014, poz. 29Sotheby’s Nowy Jork, aukcja 3.05.2014, poz. 5

Exhibited: Victor Vasarely: Op Star, S|2 Sotheby’s Contemporary Art Gallery, Nowy Jork, 3.05 – 13.09.2014.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 550000,00

Max Estimate: 650000,00

Starting Price: 490000,00

Price: 510000,00

View sale details

Catalog Number: 71

Piece data:

DZIENNIK 137, 2011

Artist: Włodzimierz Pawlak

Title: DZIENNIK 137, 2011

Year: 2011

Dimensions: 50,0 x 40,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 25000,00

Max Estimate: 35000,00

Starting Price: 18000,00

Price: 18000,00

View sale details

Catalog Number: 73

Piece data:

ABSTRAKCJA NR 1462, 2005

Artist: Edward Dwurnik

Title: ABSTRAKCJA NR 1462, 2005

Year: 2005

Dimensions: 56,0 x 75,0 x

Tools: mixed

Surfaces: cardboard

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 7000,00

Max Estimate: 9000,00

Starting Price: 6000,00

Price: 6000,00

View sale details

Catalog Number: 74

Piece data:

EUROPA, 2000

Artist: Edward Dwurnik

Title: EUROPA, 2000

Year: 2000

Dimensions: 220,0 x 200,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 70000,00

Max Estimate: 80000,00

Starting Price: 50000,00

Price: 60000,00

View sale details

Catalog Number: 75

Piece data:

TRYPTYK ŁÓDZKI – QUO VADIS HOMINE, 1972

Artist: Jerzy Duda-Gracz

Title: TRYPTYK ŁÓDZKI – QUO VADIS HOMINE, 1972

Year: 1972

Dimensions: 120,0 x 100,0 x

Tools: oil

Surfaces: canvas

Exhibited: VII Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin, lipiec – wrzesień 1974.

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 100000,00

Max Estimate: 120000,00

Starting Price: 80000,00

Price: 80000,00

View sale details

Catalog Number: 76

Piece data:

PERSEUSZ

Artist: Igor Mitoraj

Title: PERSEUSZ

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 30000,00

Max Estimate: 40000,00

Starting Price: 25000,00

Price: 33000,00

View sale details

Catalog Number: 77

Piece data:

AKT

Artist: Joanna Sarapata

Title: AKT

Dimensions: 5,0 x 19,0 x

Tools: watercolor

Surfaces: paper

Signed: Yes

View piece details

Sale data:

Min Estimate: 6000,00

Max Estimate: 8000,00

Starting Price: 4000,00

Price: 4000,00

View sale details